• PCO20

JÄTTEÖMMA bröst/bröstvårtor

Hej svejs!
    Äter provera just nu och har tagit ca 6 piller av 10. Har sjukt ömma bröst. Är det normalt? Hur hade ni det?

Det gör speciellt ont i mina bröstvårtor. Har ätit provera tidigare men kan inte minnas att jag fick ömma bröst då, är det bra eller dåligt att få ömma bröst?

Har problem med helt utebliven mens, men för någon månad sedan fick jag en egen mens (vilken lycka ) och två veckor innan mensen startade hade jag också sjukt ont i bröstvårtorna..

Ska börja med dubbelkur med pergo också, har provat två kurer tidigare som inte gav resultat. Jag hoppas att det funkar bättre denna gången! Har försökt att bli gravid i 1½ år!

• Svar på tråden JÄTTEÖMMA bröst/bröstvårtor
  • Mars2007

Nu vill jag inte blanda mig i ett ämne som jag inte har att göra med... förlåt mig om jag stör!!

Men jag fick sjukt ont i mina bröstvårtor när jag var gravid.. det finns inte ngn chans att du är det nu (hoppas)?

• PCO20
    Mars2007 skrev 2010-01-18 00:54:10 följande:
    Nu vill jag inte blanda mig i ett ämne som jag inte har att göra med... förlåt mig om jag stör!! Men jag fick sjukt ont i mina bröstvårtor när jag var gravid.. det finns inte ngn chans att du är det nu (hoppas)?
    Du stör absolut inte Alla som vill får svara här!

Jag har självklart tänkt tanken men vet inte hur det fungerar när man äter provera. Provera ska ju göra så att man får mens, kan men ens bli gravid under en proverakur? Eller kan det vara så att jag fick ägglossning nu när jag började med proveran och att det är därför jag har så sjukt ömma bröst?

Eller är det vanlig pms?

Haha Tusen frågor! Jag gjorde ett test tidigare idag som visade neg. Men vet du eller någon annan, om hur vanligt/ovanligt det är att få ägglossning i början av en proverakur? Och uteblir i såfall mensen som ska komma på beställning i slutet av denna veckan? Förstår inte riktigt Ont gör det i allafall!
  • Mars2007

Kan tyvärr inte så mkt om provera men titta på fass.se?
    Ska hålla tummarna att det går vägen nu iaf!!

• PCO20
    Mars2007 skrev 2010-01-18 01:12:19 följande:
    Kan tyvärr inte så mkt om provera men titta på fass.se? Ska hålla tummarna att det går vägen nu iaf!!
    Vad snällt Ja, jag hoppas verkligen! Känns mycket bättre denna gången, men man kan ju inte alltid lita på sin magkänsla, men jag hoppas iaf
  • Mars2007

Du får gärna inboxa/skriva i min gb mig när du +:ar!! Hade varit kul!

• mmiaa

Alla de gånger jag ätit provera har jag också fått jätteont i brösten och känsliga bröstvårtor, går inte att snudda vid dem utan att det gör ont!

• Snurpan

Ja fick också jätte ömma bröstvårtor under min provera kur en gång, kunde inte ens lägga täcket på dom när ja skulle sova för dom va så ömma, ja va gravid!! Har du testat??

• PCO20
    Mars2007 skrev 2010-01-18 13:37:54 följande:
    Du får gärna inboxa/skriva i min gb mig när du +:ar!! Hade varit kul!
    Om den dagen kommer så lovar jag att jag skriver till dig

• PCO20
    mmiaa skrev 2010-01-18 13:59:37 följande:
    Alla de gånger jag ätit provera har jag också fått jätteont i brösten och känsliga bröstvårtor, går inte att snudda vid dem utan att det gör ont!
    Okej! Jag har inte fått det dom andra gångerna jag ätit provera! Men jag hoppas att proveran KANSKE kickade igång ägglossningen
  • PCO20
    Snurpan skrev 2010-01-18 18:23:37 följande:
    Ja fick också jätte ömma bröstvårtor under min provera kur en gång, kunde inte ens lägga täcket på dom när ja skulle sova för dom va så ömma, ja va gravid!! Har du testat??
    Jag har inte riktigt SÅ ont, jag kan ju ha täcket på mig. Men så fort brösten nuddar någon så känns det riktigt ömt. Och om jag smeker vårtorna lite lätt så känns det som blåmärken. Jag testade mig igårkväll men det visade neg. Dock så hoppas jag att jag kanske har fått ägglossning tack vare proveran? Kan man få äl under en proverakur?

Jag funderar på om jag ska testa mig i morgon eller om jag inväntar mensen, har BIM till helgen
Svar på tråden JÄTTEÖMMA bröst/bröstvårtor