• Bettybett

Skötbord Brio Wall

Hej !

Någon som har detta uppfällbara skötbord i från Brio?

Har ett ganska trångt badrum och tror att enda lösningen på skötbords problemet är ett uppfällbart skötbord.

Hur upplever ni skötbordet för/nackdelar ?
    Vet ni vad det kostar?

Har tittat runt på nätet men inte hittat ngt pris. Tänkte ta en sväng i bebis affärerna i stan men tänkte ta genvägen här och kolla om ngn vet

• Svar på tråden Skötbord Brio Wall
  • viracocha

jag vill också veta. Var hittar man detta?

• Ns mamma

Vi hade ett vägghängt skötbord från Brio till sonen. Det var kanon!
    Vårt dåvarande badrum var pyttelitet, men skötbordet tog ju ingen plats uppfällt. Det kändes också väldigt stabilt och var lätt att torka rent, sedan så har det ju även praktiska fack där vi förvarade en hög blöjor, några ombytesbodys, tvättlappar m.m.

• juni2009

Nya kostar dom runt 1700-2000 tror jag! Dom heter Brio Vegga! Vi köpte ett sånt begagnat på blocket i början på januari, det är verkligen kanon bra:=) Bebis kommer först den 26/1, så jag har inte använt det ännu. Men det är jätte mkt förvarings möjligheter + att det är lätt att fälla upp och ner. Priserna verkar ligga från 300 kr och uppåt beg.. I stockholm finns det iaf en del att välja på:=)

• viracocha

Jepp lutar åt begagnat för får del. Måste bara se till att få bilen reparerad så att jag kan åka och hämta.

• Kristyr
    viracocha skrev 2010-01-22 10:58:22 följande:
    Söker jag på brio Vegga får jag upp ett ställe som säljer dem. www.bebisprylar.se/brio_vegga_skotbord.aspx Men enligt den sidan är det 77 cm brett. Tidigare har jag sett att det bara är ca 50 cm brett. Vad stämmer?
    brio wall och brio wegga är 2 olika skötbord.

wall är endast 56cm brett, passar perfekt i små utrymmet. Det säljs inte längre och verkar vara svårt att få tag på...
Svar på tråden Skötbord Brio Wall