• kalmar brud

Aktivitetsstöd - Utbetalning!

Jag lämnade in min lapp om aktivitetsstöd 3 januari och i morgon ser jag att jag ska få utbetalningen...

Men varför får jag bara för 23 dagar???  Jag skrev i 1-31 december

• Svar på tråden Aktivitetsstöd - Utbetalning!
  • Mana08

Du får ju bara för vardagarna. Kolla en kalender så ser du att det är många röda dagar i december.

• Jezamine

Jag lämnar alltid in för den 10-9 i månaden.För attd et skall bli jämna perioder och för att pengarna skall komma in till den 25 varje månad.Men min första period valde jag att ta kortare då när jag börjad med aktivitetsstöd.

• kalmar brud

Såg nu att dom bara betalade ut för måndag-fredag.

Detta ger ju mig 2000 kr mindre varje månad än när jag stämplar... Någon som vet om man kan få gå ur arbetsmarknads programmet på ams och stämpla istället för att få aktivitets stöd???

• kalmar brud
    kalmar brud skrev 2010-01-18 09:13:39 följande:
    Såg nu att dom bara betalade ut för måndag-fredag. Detta ger ju mig 2000 kr mindre varje månad än när jag stämplar... Någon som vet om man kan få gå ur arbetsmarknads programmet på ams och stämpla istället för att få aktivitets stöd???
    PUFFAR MIN FRÅGA!!!

INGEN SOM FÅTT SLIPPA AKTIVITETES STÖD OCH STÄMPLA ISTÄLLET?
  • TheodorMiranda

jag får aktivitetstöd för att jag inte har stämpel dagar kvar. så prata med arbetsförmedlingen!

• The Black Lady
    kalmar brud skrev 2010-01-18 09:36:44 följande:
    PUFFAR MIN FRÅGA!!!INGEN SOM FÅTT SLIPPA AKTIVITETES STÖD OCH STÄMPLA ISTÄLLET?
    PRATA MED AF!
  • Jezamine

Det måste väl ha varit en anleding till att du fick aktivitetsstöd ist? har du slut på stämplingsdagar? el så tycker de att du ska vara med i jobb o utvecklingsgaranting för att sas "göra något" ist för at vara hemma.

Svar på tråden Aktivitetsstöd - Utbetalning!