• Anonym (undar)

Ni killar som har förhållande...

Hejsan. Undrar bara en sak,, ni killar/män som har förhållande. Hur ofta runkar ni ? Misstänker att min gubbe gör de både nu o då, även att vi har sex ca var tredje dag... är de "normalt" ??? Funderar på om han inte är nöjd med vårt sexliv :(

• Svar på tråden Ni killar som har förhållande...
  • Anonym

Jag tror inte att du behöver vara orolig, för många (både män och kvinnor) är sexlivet man har med sig själv inte något man bara har i brist på annat utan har ett egenvärde och är något man kanske inte vill ge upp även då man har ett aktivt sexliv med någon annan.

Men prata du med din gubbe om du ändå är orolig så kanske han kan ge dig lite mera klarhet i saken.

Själv tycker jag det bara är bra om min kille runkar lite själv ibland eller i alla fall inget jag stör mig på.

• Janice01

Att onanera är natturligt även om man har förhålladne. Onanerar du aldrig själv när du är själv?

• Anonym (Svältfödd man)

Jag är gift, har inte sex särskillt ofta för hon vill inte.

Runkar minst varje dag..

• Apmor2

tills vi fick vårt andra barn , så hade jag o min sambo sex flera ggr om dagen varje dag ändå runkade han varje kväll... hans runkande har inget med vårat sexliv att göra. Runkandet kan användas för avslappning, när han har tråkigt osv osv

• Campus

Blir cirkus 5-6ggr/v, ovsett om jag är i ett förh lr inte. Det ligger på samma siffror även om man skulle ha en period m mkt sex. Hans runkande har m största sannolikhet inget m ert sexliv iö att göra, o ja det e normalt. Tror du han e missnöjd m ert  sexliv så prata m honom, det e bara han som ligger inne m det svaret! 

• Benu
    Campus skrev 2010-01-19 12:22:09 följande:
    Blir cirkus 5-6ggr/v, ovsett om jag är i ett förh lr inte. Det ligger på samma siffror även om man skulle ha en period m mkt sex. Hans runkande har m största sannolikhet inget m ert sexliv iö att göra, o ja det e normalt. Tror du han e missnöjd m ert  sexliv så prata m honom, det e bara han som ligger inne m det svaret! 
    Men nämn inte onani alls vid det tillfället. Annars håller jag med om det.
  • Anonym (Runkarn)

Här runkas det friskt! Men på äldre dar (är 32) så har jag märkt att det är bättre att runka mindre om det vankas samlag samma dag, blir liksom roligare då

Men jo, minst en gång om dan blir det och jag har heller inga problem med att tjejen gör det hur ofta hon vill även om jag sagt till henne att sluta på natten för det känns jobbigt att vakna mitt i en jordbävning.

• Campus
    Benu skrev 2010-01-19 13:19:02 följande:
    Men nämn inte onani alls vid det tillfället. Annars håller jag med om det.
    Instämmer, dont go there. ;)
  • Anonym

runkar väl i princip varje dag och jag är ändå kanonnöjd med mitt sexliv. det är inte ritkigt samma sak att älska som att runka och du ska inte dra några större växlar på att han runkar då och då 

• singel pappa83

har man sex var eller varanan dag så klarar ja mig utan å göra d sj!det görs endast på brist på äkta vara ;)

• giftman

Fråga honom i stället för att fundera. Av din man får du säkert bästa svaret. {#lang_emotions_wink}

Jupp händer att jag runkar även de dagarna vi har sex, dagarna då vi inte har sex blir det garanterat en tralla om det finns tid till det.

• gitarr63

när jag är ute och reser så runkar jag ungefär varannan dag skulle jag tro.

När jag är hemma med min fru så händer det väldigt sällan att jag runkar... nån gång bara för att det är kul att runka medan min fru ser på. Men vi knullar mest. Ibland runkar hon mig.

• Frontline

Det var fasen vad ni ruskar tupp, en del flera gånger om dagen.
    Här kan det på sin höjd bli nån gång i månaden ibland längre mellan gångerna...

• FixarFrasse

Lugn TS, din Gubbe är HÖGST normal i det här avseendet!
    Se det såhär: Det är också för din skull; hade han inte lättat på trycket mellan ert sexande, hade han säkert skjutit något tidigare, vilket möjligen hade varit negativt(?) för dig. Åtminstone om du gillar att sexa.

Svar på tråden Ni killar som har förhållande...