• BeautifulFlower

medela mini electric bröstpump?! Blir galen!

NÅGON som vet hur man använder den? Fick nyss hem min och ingen instruktionsbok medkom tydligen! Jag sätter bröstet i trappen som på bilden på förpacningen och sätter igång pumpen, men absolut ingenting händer, det blir inget sug i fanskapet.

HUR gör man?Snälla hjälp mig

• Svar på tråden medela mini electric bröstpump?! Blir galen!
  • lappstockholmska

Sitter den vita 'flärpen' fast i traten?

• lappstockholmska
    lappstockholmska skrev 2010-01-18 17:59:31 följande:
    Sitter den vita 'flärpen' fast i traten?
    TRATTEN menar jag
  • BeautifulFlower

ne det gör den inte.. :/

• lappstockholmska

Tryck fast den ordentligt, det är den som ska sitta som 'motstånd' så att suget fungerar.

• BeautifulFlower

är det den vita som ska tryckas dit ordentligt? för jag såg ingen sådan på tratten alls när jag öppnade ( med tratten menar jag den du placerar bröstet i - ifall vi snackar om olika "trattar" nu..)

• lappstockholmska

vi snackar samma trattar!
    jo den vita 'flärpen' ska tryckas in i det som 'sticker ut' under tratten alltså där man skruvar på flaskan...hoppas att du förstår hur jag menar...

• BeautifulFlower

NU funkar det :P hade tagit bort den vita när jag öppnade pumpen förut..trodde det var nått som skulle slängas..haha

• lappstockholmska

Hehe, jag vet precis hur det känns, jag har fått psykbryt på pumpar måånga gånger!!

• BeautifulFlower

ja den var jättebra..dock har jag inte tillräckligt med mjölk så skrutttan måste få ersättning ändå :/

• Moonlight83

tror du att den klarar av att användas var 4:e timma eller måste man ha den lite dyrare om man använder ofta?

• Liten Stjärna

jag har en sån pump och är jätte nöjd. du slipper sitta för hand och klämma, för ibland får man ju sitta rätt länge innan man får ut skaplig mängd..
    värd varenda peng tycker jag :)

Svar på tråden medela mini electric bröstpump?! Blir galen!