Bredband med skulder?
Vilka kan man teckna bredband hos (förutom bredbandsbolaget, de kan inte leverera där jag bor) trots skulder?
Vilka kan man teckna bredband hos (förutom bredbandsbolaget, de kan inte leverera där jag bor) trots skulder?
Kan ingen teckna ett mobilt bredband åt er då? Det har vi gjort åt min sambos mamma.
Com hem har min mamma, och hon har hur mycket skulder som helst (dock får du inte ha skulder till Com hem, men andra skulder gör inget. Inte då hon tecknade det för 3 år sen i alla fall)
ja har ett annat bolag kan ha internet trots skuld hos annat bolag.
Jag har jobbat för comhem och dom gör kreditupplysning. Så har du en prick hos kronofogden så kan du be om en förskottsbetalning.
Ex; 99kr X 12 månader = 1188 kr.
Då betalar du in den summan, så har comhem detta sparat och drar av den summan varje månad. När det gått 12 månader så kan du betala månadsvis.
Jag tror dom flesta bolag har det så. Ring runt och fråga. Har du ingen prick hos kronofogden så ska det nog inte vara några problem.
har skulder hos fogden med men kan ha bredband 2 ändå utan problem,var min andra skuld ligger vilket bolag minns ja inte tyvärr . har andra skulder utöver de till bredbandet men kan ändå ha bredband