• MiaBu

v. 29 - trött HELA tiden....

hej

jag är i v. 29.... Är trött hela tiden... jag kan inte sova så ra pga. att bebisen i magen aldrig sover utan sparkar verkligen hela tiden... alltså HELAAAA tiden...

Har försökt smeka magen,,, sjunga osv. men inget hjälper... inte en lugn sekund...

försöker jag sova så kan jag få till någon timme under natten o är någon under dagen men detta gör att jag hela tiden är för trött.. har en son på 3 år som oxå vill ha min uppmärksamhet o jag försöker verkligen se pigg o glad ut men är trött egentligen. hämtar på dagis kl 15.00 o försöker vara ute tom. kl 17.00 innan maken kommer hem så vi kan äta ihop... sen måste jag vila en stund...

Är det bara jag som e trött hela tiden? jag tar min folsyra, mina vitaminer, järnet... men inget verkar hjälpa....

• Svar på tråden v. 29 - trött HELA tiden....
  • Jozza

Jag känner igen mig mycket i vad du skriver. Jag är också gravid i vecka 29 och har en son på 3 år. Denna graviditet är jobbigare över lag tycker jag. Jag sover dåligt men mest för att jag har svårt att andas när jag ligger ner.
    Min bebis har lugnat ner sig de senaste dagarna annars har denna också varit en vilde. Var hemma från jobbet idag pga. att jag behövde vila.

Hoppas din bebis lugnar ner sig så du får sova lite.

• MiaBu

ja det hoppas jag med.... har inte sovit bra på flera veckor.... minns knappt när jag sovit ut senast....

• chleome

Stackare, jag var supertrött under den där tiden också. Somnade så fort jag satte mig. Min bebbe rörde sig en del men inte som du beskriver. Jag har heller ingen 3-åring som vill ha uppmärksamhet. För min del gick det över ungefär i vecka 32 då jag blev piggare igen. Hoppas det gör det för dig också. Håller tummarna!!

Svar på tråden v. 29 - trött HELA tiden....