Varför i h-vete säljer man mat som är så stark att folk inte kan äta den?!
Jag är så jävla förbannad! Köpte precis hem indiskt med maken och hade tänkt oss en trevlig kväll med middag och film. Men maten var så jävla stark att jag efter en munsbit sprang springandes med eld i mun för att försöka släcka. Jag gick till snabbköpet för att köpa creme fresh som jag sen blandade ut med, och hör och häpna, först efter 50% creme fresh kunde jag ens äta maten! Då var den alltså utblandad med häften ris, och risblandningen med hälften creme fresh, plus nanbröd...
Det var fortfarande inte gott! Det gjorde fortfarande ont!
Nu kanske ni tycker att jag är en vekling, men min man har i alla fall järnmage, han kan äta hur stark mat som hellst nästan och han sa till och med att det var precis på gränsen att han ens fick ner det. Känns ju måttligt kul när man köpt mat för över hudra spänn.
Maten hade tre "chilipeppar" för styrka, men ALDRIG har jag varit med om så stark mat trots det! Och hon varnade inte eller nått att det verkigen är jättestarkt. Är detta ens lagligt fan? Vad hade ni gjort? Jag kommer ju aldrig gå dit igen i alla fall.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 07:14
Tänkte bara updatera lite när det dräller in inlägg från folk som inte orkar läsa hela tråden . Inlägget skrevs verkligen i stundens hetta, och visst inser jag att det är mitt eget fel men jag trodde verkligen inte att det skulle vara så starkt och blev ju ledsen att jag inte kunde njuta av maten.
I alla fall ska jag och en kompis köpa mat därifrån inom kort, fast vi ska ta en med bara EN chilipeppar . Kan ju inte ge upp så lätt, för de har verkligen jättegod mat
.