• Anonym (Snygga tuttar)

Suga på brösten

Jag blir så otroligt kåt när min kille suger på mina bröstvårtor. Vissa kvinnor verkar inte njuta av det lika mycket som jag, men jag blir vrålkåt och det kan nästan gå för mig då.
    Blir också jävligt kåt då jag själv smekar mina bröst och speciellt när jag "snurrar" på mina bröstvårtor med fingertopparna. Det blir inte bättre av att jag själv tycker jag har skit snygga bröst

• Svar på tråden Suga på brösten
  • Lovejoy

Jag är likadan, älskar när han suger på brösten, tyvärr  är brösten inte vad de har varit...{#lang_emotions_cry}

• Anonym (Snygga tuttar)

Trist att de inte är som det varit... fast din kille njuter säkert av dom lika mycket för det

• Sissely

Mmm.. JÄKLAR vad jag går igång om han suger, slickar och smånafsar i bröstvårtorna. Härligt :-P

• Anonym (Bröstsmek)

Samma här, känner som du ts att det nästan går för mig när han är där och suger naffsar och pillar. Blir så otroligt kåt av det. MEN en lite fråga från mig: Känner ni lika mkt i båda bröstvårtorna, är  båda lika känsliga?? Mina är olika känsliga, den högra är mer känslig än den vänstra. Det är som att den är direkt kopplad med klitoris.

• Anonym (Snygga tuttar)
    Anonym (Bröstsmek) skrev 2010-01-19 09:42:28 följande:
    Samma här, känner som du ts att det nästan går för mig när han är där och suger naffsar och pillar. Blir så otroligt kåt av det. MEN en lite fråga från mig: Känner ni lika mkt i båda bröstvårtorna, är  båda lika känsliga?? Mina är olika känsliga, den högra är mer känslig än den vänstra. Det är som att den är direkt kopplad med klitoris.
    Faktiskt så är min högra också lite mer känslig. Konstigt..
  • Anonym (Bröstsmek)

Vad konstigt, undra vad det kan ha med att göra??

• MrAlpha
    Anonym (Bröstsmek) skrev 2010-01-19 10:30:30 följande:
    Vad konstigt, undra vad det kan ha med att göra??
    Jorden snurrar åt det hållet.
  • Anonym (E)

Kan inte annat än att hålla med. Nu har jag bara lust att lägga mig i sängen o ha skönt efter att läst det här! Så mycket betyder det för mig när han suger på mina bröst o gärna lite hårt!

• Anonym (Bröstsmek)

Jorden snurrar åt det hållet??? Jaha och det har med vilket bröst som är känsligast o göra??:) Kalla mig knäpp men det har jag aldrig hört förut=O

Svar på tråden Suga på brösten