• Anonym

    Onanera så folk ser

    En av mina hetaste onanifantasier är att jag onanerar på öppen plats så att män "råkade" se mig.
    Det närmaste jag har kommit är att jag har onanerat till orgasm på bussen (satt långt bak), i en bastu där jag städade på en industri,  och på en toalett fast dörren var på glänt....
    En dröm vore ju att någon råkade komma på mig och började runka och sen knullade mig Men det får väl stanna som en fantasi.

  • Svar på tråden Onanera så folk ser
  • Årsta
    Anonym skrev 2010-01-19 08:39:24 följande:
    En av mina hetaste onanifantasier är att jag onanerar på öppen plats så att män "råkade" se mig. Det närmaste jag har kommit är att jag har onanerat till orgasm på bussen (satt långt bak), i en bastu där jag städade på en industri,  och på en toalett fast dörren var på glänt.... En dröm vore ju att någon råkade komma på mig och började runka och sen knullade mig Men det får väl stanna som en fantasi.
    Det finns nog många av oss Män som skulle uppskatta det, så den kan du nog få uppleva om du vill.
  • Anonym (?)

    Ja du, det kallas väl för att blotta sig helt enkelt - eller sexuellt ofredande

  • Anonym (Svältfödd man)

    Jag kollar också gärna...  var kan man se dig någonstans?

  • Anonym

    Och genast tände alla överkåta, äckliga karlar på FL.... Tragiskt.

  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2010-01-19 10:19:50 följande:
    Och genast tände alla överkåta, äckliga karlar på FL.... Tragiskt.
    ja inte fasen vill hon väl bli påsatt av en äcklig fulgubbe?

    Och vem säger att det är en HON i rubriken? Kan väl lika väl vara en man. Blev ni lika kåta nu era äckel?
  • Vindfall
    Anonym skrev 2010-01-19 10:19:50 följande:
    Och genast tände alla överkåta, äckliga karlar på FL.... Tragiskt.
    Frigid något eller?

    Jag har själv lite sådana fantasier, bland annat men jag låter det stanna vid fantasier eller om möjligt så lever jag ut dom med min sambo. Är väl lite för feg kanske.
    Livet går fort nu...
  • Janice01
    Anonym skrev 2010-01-19 10:19:50 följande:
    Och genast tände alla överkåta, äckliga karlar på FL.... Tragiskt.
    Tror du att killarna på FL är annorlunda än andra killar?
  • Anonym
    Janice01 skrev 2010-01-19 10:38:21 följande:
    Tror du att killarna på FL är annorlunda än andra killar?
    Nej, troligen inte. Reagerar bara på att dom blir som hökar och "erbjuder" sig direkt när det kommer liknande inlägg. Troligen är dom sambo/gifta samtliga oxå.
  • Anonym (Svältfödd man)
    Anonym skrev 2010-01-19 10:44:03 följande:
    Nej, troligen inte. Reagerar bara på att dom blir som hökar och "erbjuder" sig direkt när det kommer liknande inlägg. Troligen är dom sambo/gifta samtliga oxå.
    Av de som erbjuder sig, hur många tror du hade gjort det om de hade fått erbjudandet?
Svar på tråden Onanera så folk ser