• Svar på tråden Vi 80-talister som har hängt i hop sen sommaren 2007 del 14
  • BeccyBoop
    Beccan Toppen! Allt bra annars? Känner du dig mer gravid nu?? 
    10 kg till Thailand
  • jakeline

    Tjosan! :)

    uj, nu har jag inte varit här inne på ett tag igen... *dålig*

    Har det hänt något kul?!

    Här har livet återgått till det normala efter helgerna. Vi har blivit med kombi! Äntligen! :D härliga tider! Éomer vägrar fortfarande gå, men har börjat stå igen själv längre stunder.


    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • BeccyBoop
    jakeline Var glad så länge han INTE går! För sen, då får du veta att du levar! Visst så kan dom krypa fort, men dom går ännu fortare
    Här finns inget nytt att rapportera.
    Eller jo, det finns det:
    Savannah har ÄNTLIGEN fått till till operation för sina trånga tårkanaler (vårdgatanti - my ass). Så den 1 februari ska vi på förundersökning oc bedömning och bedöms det som att hon behöver opereras så blir det den 2 feb. Skönt att vi kommer nån vart med det!
    Och (ett STORT och i vår familj!):
    Maken och jag har börjat diskutera syskon!!!!
    Tanken har ju alltid varit att Savannah skulle få ett syskon när hon var runt 3, men sen har det ju lite varit hur jag mått och om det skulle funka ekonomiskt. Så nu efter flytten så känns det som om att vi kanske ska börja försöka till våren. Snacka om att jag svävar på moln!
    10 kg till Thailand
  • BeccyBoop
    jakeline Ja, sex behövs ju för att göra barn. Fast man behöver ju bara pricka rätt....
    10 kg till Thailand
  • jakeline
    BeccyBoop skrev 2010-01-19 14:45:12 följande:
    jakeline Ja, sex behövs ju för att göra barn. Fast man behöver ju bara pricka rätt....
    jo det är ju så... men vi har ju ingen panik egentligen... blir ju rätt sent på året igen, coh det hade vi tänkt undvika
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229♥*~
  • lokis

    tack för ny tråd Beccy! Här har vidar börjar krypa, det går verkligen undan! Inga fler lugna stunder {#lang_emotions_surprised} men kul!

    Kram

Svar på tråden Vi 80-talister som har hängt i hop sen sommaren 2007 del 14