• Mixi232

städ

är det fler föräldrar spec mammor som har en j***a städmani över tonårsdottern rum.... Fan jag trivs men inte hon vad e viktigast

SVAR NMOTTAGGES TACKSAMT

• Svar på tråden städ
  • Waldo

Erfarenheten säger mig att mamman och dottern oftas har två helt olika uppfattningar om när ett rum är städat.

När man får använda skyfflen för att gräva en gång in i rummet för att vattna blommorna, tycker dottern däremot att det är hyfsat välstäda
    Förstår du problemt?

• abnocto

Jag stänger bara dörren för det är faktiskt hennes rum. Tror inte  hon lär sig att bli mer ordningssam av att jag går och plockar där. Och vill hon ha blommor på rummet får hon vattna dem själv, på så sätt behöver vi inte ha skyffel utanför rummet 

• Sofi123

haha...samma här. När jag tycker att det är oordning så tycker hon att det är städat. Men som sagt, det är hennes rum och hon får ha det som hon vill. Jag stör mig inte så mycket på det bara det inte hamnar i resten av huset.

• Majsan70

Barnens rum = deras sfär som jag inte tränger mig in i.  Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete.
    Härhemma struntar jag i barnens rum, men jag vill att de dammsuger en gång i veckan eftersom vi har djur. Sen att de skyfflar runt skiten i rummen samtidigt..det är deras ensak.

• Mixi232

tack för alla svar mamma städar när hon inte står ut FEL av henne

Svar på tråden städ