Hyra bil till studenten
Vår son tar studenten i Uddevalla nu i juni, och vi tänkte överraska med att låta honom få åka i en fräck cabbe. Men var kan man hyra en sådan??
Och vad kostar det ungefär? Någon som vet?
Vår son tar studenten i Uddevalla nu i juni, och vi tänkte överraska med att låta honom få åka i en fräck cabbe. Men var kan man hyra en sådan??
Och vad kostar det ungefär? Någon som vet?
Det bästa är att annonsera i tidningen nån privatperson som kan tänka sig att köra runt på er, det vet jag funkar!
Många med lite speciella bilar som erbjuder "studentkörningar" brukar annonsera på Blocket.se
Det kan nog kosta lite olika. Beror liksom på vad för fordon ni är intresserade av. Grannen med nya Merca-cab'en kanske gör det gratis, medans någon med ett samlarfordon med cabriolet från 30-40-talet kanske vill ha lite fler slantar.
/Puppa
Vi vill nog ha en modern bil, vår son gillar fräcka bilar och älskar tex BMW. Veteran & jenkar är inte hans stil även om jag tycker dom är fina
Kan man hyra tex en bmw, merca, audi, volvo, saab cab hos en bilförsäljare?? Eller var kan man hitta en uthyrningsfirma med sådana bilar i Uddevalla med omnejd?
Precis, Googla på det. Du skulle kunna kolla i Gbg-området.. "Bilförmedlingen i Göteborg" kanske?
http://www.bfm.nu/goteborg.htm
Kolla bokningskoden "go22", en BMW Cab
Eller "go37", en Porsche 911 Targa från 72' - lätt en favorit hos mig i alla fall
/P
Sorry, sålde Mustangen 2002
Tack