Kan det vara reumatism??
Jag har sedan i höstas haft flera olika problem med värk i kroppen.
Det började efter ett ryggskott som gjorde fruktansvärt ont...hade problem med höfterna efter det, men det gick över efter ett tag.
Strax efter det började mina händer och fingrar värka och domnade bort främst när jag sov och satt i kassan på jobbet. Detta pågick ett par veckor för att sen gå över. de trodde på vc att jag hade karpaltunnelsyndrom.
För ca 2 mån sedan började mina höfter och ländrygg värka igen och det knakar i höfterna så fort jag rör mig. Jag fick även jättemkt värk i ljumskarna i samband med detta. Fick ytterligare ett ryggskott för ca 1 mån sedan.(har aldrig haft ryggskott i hela livet före dessa två)
Nu har även axlarna börjat värka och har svårt att sova på nätterna pga axlarna och höfterna......
Har reumatism på båda sidor släkten, en faster som är riktigt svårt sjuk. Det började för henne när hon var i 30 års åldern med att axlarna värkte i samband med en förkylning och sen gick det över i händerna och dom trodde hon hade karpaltunnelsyndrom.
Jag är nu 26 år.
Var på röntgen i förra veckan och ska få svar imorgon. Känns som att dom inte kommer se ngt där, gjorde även ultraljud och läkaren kollade ena ljumsken väldigt noga och frågade mig om jag hade ont där när hon tryckte......
Är så orolig för att inte någon ska tro på mig.....Har aldrig haft några såna här problem förut och känner mig som en gammal tant i kroppen just nu....:(
nån som känner igen sig i detta alls??
kan detta vara början till någon slags reumatism eller artros??