stöt mot magen?
min dotter råkade stöta till min mage när hon skulle sträcka på sig, hälen kom rätt på livmoderområdet, och det var inte hårt precis men tillräckligt för att jag skulle bli asrädd. Kanske som en lätt box eftersom hon inte släppte all tyngd.
har inte ont i magen nu, det kanske känns lite men det kan bero på att jag blir rädd och känner efter. det känns spänt. men det känns så jobbigt för jag är rädd att förlora den lill*
är i vecka 12 idag, och magen känns äntligen på morgonen när jag ligger ner, och just där träffade hon
Jag vet att de ligger skyddade men är det är spänt så och hon träffade rätt på så så känns det som om hon råkade komma på bebisen...
har en tid kl 10 med bm, jag har en ul tid reserverad, i fall jag ville iom att jag fått mf innan.
kan det varit ngn fara? jag sa till henne att du MÅSTE tänka dig för, för jag har sagt det 1000000 ggr att ta det försiktigt med min mage, hon är 6 år.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 09:38
ville bara säga att jag blev inte arg eller visade dottern att jag blev rädd, jag sa bara att du måste tänka dig för och det var inget mer med det, hon är för liten och glömmer av sig, det vet jag.