Ni som tvingas äta mediciner under graviditet - vilka av er fick barn med olika "funktionshinder", diagnoser, sjukdomar etc??
Bara av ren nyfikenhet så undrar jag om fler än jag, tvingats ätit mediciner under graviditeten pga olika saker, fått ett funktionshindrat barn?
Eller barn med någon sjukdom, diagnos eller liknande?
Min egen teori är att pga att jag fick äta Trandate för min njursjukdom, blev mitt barn funktionshindrat. Men jag får inget medhåll från läkare och jag säjer inte att det MÅSTE vara så, men de hittar inte felen på vår dotter, och inte heller någon orsak till VARFÖR.
Och då får man kasta lite ideér omkring sej själv, tycker jag.
Är inte ute efter att skrämma några eller så, för jag vet att det hade gått ännu värre om jag INTE ätit medicinen!
Alltså: Ni som tvingas äta mediciner under graviditet - vilka av er fick barn med olika "funktionshinder", diagnoser, sjukdomar etc??
(Min dotter är gravt utvecklingsförsenad, har epilepsi, ataxi, äter via knapp på magen, utreds för Autism nu, misstänkt kromosomfel, många sjukdomar/"FEL", men ingen vet VAD.) Trots detta är hon världens goaste lilla tös =)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 12:27
Skriv vilken medicin ni fick äta och varför. Och om erat barn klarade sej bra eller vilka mén hon/han fick.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-24 14:11
Ja just ja, ja hade också problem med återkommande UVI minns jag nu
Så jag åt ju Furadantin från v. 20 och framåt plus nån mer antibiotika-kur två gånger när jag fick UVI...