• Pimpinellan

Hur stort är ditt hus?

Får se om mitt första försök till omröstning funkar!{#lang_emotions_smile}

Som frågan lyder-hur stort är ditt hus räknat i kvadratmeter?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-20 14:30
    Bara så ingen missförstår så gäller det dig som bor i eget hus/villa/radhus/stuga/herrgård eller slott! Egen boning allså.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur stort är ditt hus?
  • Maria222

Enplans på 110 kvadrat, 4 rum o kök. Två badrum, en tvättstuga, en klädkammare.
    Helt perfekt :)

Mamma till Kevin född 0706. BF 2010-08-05
  • Mika86

171-190 röstade jag.

185 kvm boyta sen ha vi en del oinredd så totalytan är 200

• Bempa

118+118

Life is like a dick, when things get hard, fuck it!
  • Pimpinellan

Cirka 250 i stora huset,gäststugan 60 och parstugan 80,men den är inte beboelig längre.

• silverhjärta

Runt 110 tror jag, röstade 91-110. Det var 90 när vi köpte men vi har byggt till en liten hall. Men vi håller på att renovera gården vi ska flytta till (http://renoveringilevershult.blogspot.com/) och där lär det bli ungefär 260 kvm.

Don´t drink and derive!
  • Pimpinellan
    silverhjärta skrev 2010-01-20 14:34:20 följande:
    Runt 110 tror jag, röstade 91-110. Det var 90 när vi köpte men vi har byggt till en liten hall. Men vi håller på att renovera gården vi ska flytta till (renoveringilevershult.blogspot.com/) och där lär det bli ungefär 260 kvm.
    Åh,vad mysigt hus! {#lang_emotions_smile} Som vår parstuga gammalt då.
  • WolfTatto

bor på 55 kvm + två loft med lågt i tak, det är jag å mina två tonårsbarn som bor här å vi trivs allihopa!

Här står inget av intresse!!!
  • Taggtroden

Svårt att säga. Vi har ett hus där nedre våningen är 80kvm men vi har en hel källare med stort badrum och tvättstuga nere plus en övervåning med ett inrett och ett oinrett rum men det räknas inte in i boytan i ritningarna för att det är snedtak och ståhöjden är så liten.

Svar på tråden Hur stort är ditt hus?