Vad kostar en gucci väska?
Ungefär hur mycket får man betala för en ny gucci-väska i Gucci-butiken i Stockholm? Normalstor vardagsväska i skinn eller tyg. Någon som vet?
Ungefär hur mycket får man betala för en ny gucci-väska i Gucci-butiken i Stockholm? Normalstor vardagsväska i skinn eller tyg. Någon som vet?
Svägerskan köpte en för 5000 kr. Den är nog mindre än "normal-stor" skulle jag säga.
8000 kr gav jag för min som är av hobo-typ.
det var ju inte jätte jätte dyrt i allafal,tar ju inte så lång tid att få ihop
Kolla in när de har rea, då får man dem lite billigare. Jag hade tittat ut min länge, länge och sedan vips en dag var den nersatt och då åkte plånboken fram.
varför köpa en gucci väska för flera tusen när man kan få en jätte fin kopia för 300 kr. jag älskar min fejk gucci väska.
Fejk är inte lika roligt. Vet man att den är äkta så mår man bäst
nja jag hade haft dåligt samvete om jag hade lagt ut 8000 kr på en väska.
För att köpa fejk-märkesvaror stödjer en illegal marknad med bl.a omänskliga arbetsförhållanden.
jag köpte min på helsingborgsfestivalen för 2 år sedan. jag har inte gjort något fel, isf får dom stå för det.
jag håller inte med (jo, om du verkligen var ovetande men nu vet du bättre).
Att köpa fejk-gucci m.fl är att stödja en illegal verksamhet som mer eller mindre utnyttjar folk som slavar, samt så är det i väldigt många europeiska länder ett brott som ger höga böter