Anonym skrev 2010-01-21 12:29:57 följande:
Sladdriga bröst kan ju bara bli fylliga o fasta med implantat. Varför är du negativ till det? Man kan ju välja små implantat, det har jag.
Jag är negativ för att jag inte vet om jag vågar ha silikon eller inte. Jag bollade lite med min man, och funderade om det är så att man är osäker från början bör man skippa det helt, eller om man kan vänja sig vid tanken och våga.
Anonym skrev 2010-01-21 19:05:21 följande:
Har du någon volym i brösten alls, och det borde du ju med c, så visst går det att tighta till och få fasthet. Man skär bort hud och får sk. ankarärr, bröstlyft alltså. Själv har jag gjort förminskning som ger samma snitt, är väldigt nöjd.
Lite volym har jag, men det är för mycket hud till den volymen =) Jag skulle absolut kunna tänka mig B kupa och kanske en A, bara som blir fasta och tajta! Vad är ankärr? Jag ska googla och se om jag får något svar på det.
Anonym skrev 2010-01-21 19:07:43 följande:
Är det länge sedan du var gravid och ammade? Brösten brukar hos många till stor del återfå sitt gamla utseende när det har gått ett tag efter avslutad amning. Med ett tag menar jag ganska lång tid.
Jag slutade amma för mer än ett halvår sen. Mina bröst växte inget när jag var gravid, och sen small det till och dom blev riktiga meloner. För att sluta som ledsna mandariner hehe