• h81

ladda hem gratis virusprogram

hade förut avast.. men sen kommer det ju upp efter ett tag att licensen håller på o gå ut o eftersom det var en kompis som fixade detta åt mig visste jag inte riktigt hur jag skulle göra med det där..

blev tipsad om avg agv (??) som skulle vara ett bra gratisprogram....
    så det laddade jag ner istället... den varnar för att jag HAR virus men när jag sen trycker på "remove" kommer jag bara till en sida där dom vill ha pengar av mig...

har du en länk till nåt bra gratisprogram så snälla snälla snälla ge den till mig!!!

är inte så haj på detta som ni märker o mottager jättegärna SERIÖS hjälp!!!

//Tackar

• Svar på tråden ladda hem gratis virusprogram
  • camilla80

avg ..det har vi..

BF: 21/2-2010
  • Trynträ

Jag hade nog lagt ut pengar på en köpvariant. Finns så mycket skräp ute som är gratis. I vissa fall har det ju varit virus på gratisvirusprogrammen så jag hade nog inte vågat använda ett sånt, i alla fall inte ett man laddar ner från nätet.

• ATN

gratis versioner är jätte bra, jag anser att köp versioner är onödigt| bara man hittar dom seriösa som t.ex avast,panda,avg m.m så går allt fint.

• inze
    Trynträ skrev 2010-01-21 21:23:44 följande:
    Jag hade nog lagt ut pengar på en köpvariant. Finns så mycket skräp ute som är gratis. I vissa fall har det ju varit virus på gratisvirusprogrammen så jag hade nog inte vågat använda ett sånt, i alla fall inte ett man laddar ner från nätet.
    Nja jag tror inte kända gratisprogram som AVG och Avast är skräp och att de innehåller virus. Och laddat ner från nätet har jag nog gjort med nästan alla program jag använder, Office-paketet från Microsoft, Photoshop från Adobe, Adobe Reader, och en massa gratis bildbehandlingsprogram bl a.
  • Pappa G

Om något som är gratis skulle fungera lika bra som något man betalar för, då skulle ju varianten man betalar för aldrig överleva..

• Frontline
    Pappa G skrev 2010-01-22 14:56:43 följande:
    Om något som är gratis skulle fungera lika bra som något man betalar för, då skulle ju varianten man betalar för aldrig överleva..
    Jag använder mycket hellre gratisvarianten Avira Antivir i alla mina datorer en exempelvis betalversionen av Norton då det är rentav skräv och suger getpung.

Bara för att det är gratis behöver det inte vara skit, det finns Avira Antivir att betala för med men då ingår det mycket annat än just ett antivirusprogram...
  • AurixSvensson

De bästa gratis antivirusprogrammen är väl NOD32, Panda Cloud samt Avast. Men men, tycker själv inte man är i så stort behov av virusprogram. Klicka inte på körbara filer helt enkelt.

Svar på tråden ladda hem gratis virusprogram