• Xzibit

Bra KVINNLIG gynekolog i Gbg??

Hej!

Jag har utredd PCO-S och har gått hos en gynekolog på vårdcentral men jag har lite svårt för henne så jag skulle hellre vilja gå till en privat (kvinnlig) gynekolog... Någon som kan tipsa? Gärna en som behandlar PCO-S patienter med Metformin.

• Svar på tråden Bra KVINNLIG gynekolog i Gbg??
  • MajsanD

vet inte om min gyn behandlar det du söker men hon e privat och har mottagning i nordstan

hon har nr 0317116620 o heter ing-marie om jag inte minns fel, de har nog en kvinnlig o en manlig, du kan ju ringa och kolla om de kan hjälpa dig där

• pajas01

Göteborgs kvinnoklinikgör sånt och ahr hört massa gott om dem..

har inte gjort de du ska gära men har själv gått där! Finns både kvinnliga och manliga. vet många som gärna bara går till kvinnor som gått till deras manliga och är sååå nöjda dem är jätte proffsiga.. men gå in på hemsidan

www.gbgkk.se

• Xzibit

tack! ska ringa runt lite imorn :)

• skruttismamma

Birgitta Liljencin har egen liten mottagning vid Heden. Vet inte vad hon tar hand om, kanske inte så mkt infertilitet så PCO vet jag inte, men jag tycker hon är bra. Erfaren, trevlig och ganska rak i sättet. Trevlig liten mottagning i gammal fin lägenhet som jag kan tänka mig uppskattas om man tycker det är jobbigt med gyn-besök. Om du inte hittar henne kan man nog fråga via barnmorskegruppen,tror de haft kontakt med henne. Annars är det ändå ett bra nr att ringa, de har kontakt med flera gynekologer och kan säkert ge tips.

Svar på tråden Bra KVINNLIG gynekolog i Gbg??