• MammaHanna 070911

Mindre fötter?

Nu kommer jag framstå som väldigt trög, men kan man få mindre fötter om man går ner i vikt?
    Jag fick en dotter för knappt tre månader sedan och amningen hjälper min viktnedgång avsevärt, och jag kommer antagligen gå ner mer än jag redan gjort.. kan det påverka mina fötter också?

Har alltid haft breda fötter och inte kunnat använda finskor för de har varit för smala för mig. Men guud vad jag vill kunna ta på mig ett par pumps eller fina sandaler i sommar. Är det möjligt att jag kanske kommer kunna göra det? :)

Mamma älskar er Miliam och Michelle
  • Svar på tråden Mindre fötter?
  • MammaHanna 070911

Gud vad glad jag blir nu! Hoppas verkligen att jag har turen att "få mindre fötter" till i sommar :D

Mamma älskar er Miliam och Michelle
  • ludentass

Hej!

Föstår precis hur du har det med fötterna. Jag hade tidigare st 43 och hitta ett par snygga damskor var inte det lättaste. Jag var tidigare väldigt kraftig och har nu gått ner ca 50 kg, det har medfört att mina fötter blivit mindre och jag kan nu ha st 41-42 beroende på tillverkare, utformning mm.

Ett litet tips till alla kvinnor som har stora, väldigt små, breda fötter kolla in kingsize skor. De finns på nätet och de har dam och herrskor från st 34-50 tror jag. Är lite dyra men så brukar det ju vara när man behöver något utöver det "normala". Jag har köpt skor där flera gånger och de har bra kvalitet, dvs går inte sönder efter ett par användningar.
    {#lang_emotions_cool}

Svar på tråden Mindre fötter?