• Anonym (Fattig)

Odd Molly fans hur har ni råd ??

Sitter här i natten och kollar mina favorit bloggare som skriver om vad de har inhandlat för nytt både på rea och vad som komma skall. Älskar Odd Molly plagg men har tyvärr ej råd att införskaffa något utan får sitta och sukta på nätet på alla vackra bilder. Jag skriver inte nu för att folk ska tycka synd om mig utan jag har bara en fråga. Hur har ni/de råd att köpa det ena vackrare plagget efter det andra??? jag menar jag själv har ca 8000 / mån och två tonåringar. Var får folk pengarna ifrån?......

• Svar på tråden Odd Molly fans hur har ni råd ??
  • Anonym

Äh! Odd Molly är fult! Det är VÄLDIGT få som passar i dessa klädefr! Man ser ut som en sån där trasdocka som var poppis för 20 år sen. Hitta din egen stil istället!

• Hanah

Tja, de har väl helt enkelt högre lön än vad du har?! Inge svårt att föreställa sig.
    Eller rika män

• Anonym (Ellinor)

Om jag talar för mig själv så har jag en rejäl månadslön och kan unna mig 2-3 Odd Molly plagg varje månad utan problem.

Angående bloggerskorna så är det väl mycket sponsering inblandat också, de får plagg för att kunna visa upp för sina besökare.

• Anonym (har pengar)
    Anonym (Fattig) skrev 2010-01-21 03:47:44 följande:
    Sitter här i natten och kollar mina favorit bloggare som skriver om vad de har inhandlat för nytt både på rea och vad som komma skall. Älskar Odd Molly plagg men har tyvärr ej råd att införskaffa något utan får sitta och sukta på nätet på alla vackra bilder. Jag skriver inte nu för att folk ska tycka synd om mig utan jag har bara en fråga. Hur har ni/de råd att köpa det ena vackrare plagget efter det andra??? jag menar jag själv har ca 8000 / mån och två tonåringar. Var får folk pengarna ifrån?......
    Det är lite av dagens melodi att man skall ha garderoben full av märkeskläder, stora tvn, snygg bil och chic bostadsrätt samtidigt som man helt saknar ekonomisk buffert. När man sedan blit sjuk eller arbetslös så kan man alltid skylla på försäkringskassan eller A-kassan att man har det knapert.

Nej alla svenskar har verkligen inte råd med Odd Molly kläder, samtidigt som många har väldigt gott om pengar och har defintivt råd med Odd Molly kläder, livets lotter äro olika, men låt inte detta förstöra din självförtroende.
  • Anonym

Tycker inte att Odd Molly är direkt tilltalande.
    Alla ska ju ha såna trasor att gå runt i.
    Jag väljer andra mindre kända märken (och billigare).
    Det är hysteriskt egentligen hur dessa plagg kan vara så åtråvärda och dyra.

• Waldo

Nu är jag inte något fan, har bara 2 plagg. Men jag har en betydligt högre lön och kan köpa deras plagg om jag vill Man behöver inte ha hela garderoben full från samma designer, det tycker jag kan se ganska tokigt ut. Om man har begränsad ekonomi så får man kanske köpa andra plagg eller leta på tradera/blocket. Personligen hade jag aldrig lagt så stora pengar på kläder om jag haft din lön

• Anonym

Jag är ett fan men prioriterar inte att köpa kläderna utan sitter som ts och kollar på dem på bild istället :) Dock har jag rätt hyffsad inkomst och små utgifter men jag tycker inte riktigt att plaggen är värda pengarna. Det finns så mycket annat roligt man kan göra. Men om jag någonsin lyckas bli fri alla extrakilon efter graviditeterna så blir det nog en klänning för att fira (gissar på... 2015 kanske med den här takten :))

• Anonym (hata odd molly)

folk verkar har på sig odd molly plagg för att det är 'lite fint' och representerar att man har råd att köpa plagget. Själv tycker jag det är ute med odd molly. Korsstygn är SÅ last season, köp vanliga kläder på HM, dom ser iaf lite annorlunda ut än Odd Molly. Jag har råd att köpa det men skulle aldrig få för mig det.

• Anonym (blomman)

Först och främst talar inte alla sanning på nätet.
    Det är väldigt lätt att skaffa sig en "internetpersonlighet" som är både rikare, snyggare och har det roligare än vad man har det privat.

För det andra så är det ju väldigt många som har mer än 8000 i månaden och är ensamma med två barn (vet inte om du är ensamstående eller ej).

Det räcker ju att man är två som får ut 40.000 i månaden så har man en helt annan shoppingsituation

Mitt råd om du inte kan skaffa bättre jobb - hitta en man så att du åtminstone kan dela dina fasta kostnader och kanske ha råd att köpa en blus lite då och då.

• nobivac

det bästa utav allt tycker jag är att Holknekt har varit hemlös!
    och nu är han delägare i odd molly.

men jag har aldrig handlat odd molly kläder.

Svar på tråden Odd Molly fans hur har ni råd ??