Blivande adpotaner Lund, med omnäjd
Hej!
Undra om det finns några som är blivande adoptaner i Lund med omnäjd?
Kan kanske vara trevligt att lära känna andra i samma situation.
Hej!
Undra om det finns några som är blivande adoptaner i Lund med omnäjd?
Kan kanske vara trevligt att lära känna andra i samma situation.
Vi är inne på det sista i papperssamlande för att få iväg papperna till Korea.
Bor utanför Malmö.
Samlar ni papper?
Vilket land?
Vi är i slutet på vår hemutredning.
Har svårt att bestäma land, man läser om många länder.
Vi bor strax utanför Hörby
och samlar just nu papper till Kenya och hoppas på avfärd dit framåt sommaren.
Aima: I Kenya bor man i ca 8 månader, man har dock barnet i sin vård redan efter ca 1 vecka i landet. Så det blir en lång föräldrarledighet i barnets land medan den rätsliga processen har sin gång. Räknar med att vara hemma igen någon gång under våren / sommaren 2011.
Miism: Trevligt att ni har valt Kenya, hoppas att pappersamlandet går bra.
Vi bor stax utanför Eslöv.
Det känns som om vi ligger en tid efter, men jag hoppas att ni kan, skriva och prata av oss iaf.
Och vi bor i Eslöv och har våra papper i Litauen sedan drygt ett år tillbaka. Vi hoppas på att vi ska bli föräldrar under det kommande året! Vore väldigt roligt att kunna hålla kontakten med andra blivande och adoptivföräldrar i närheten tycker jag!
Vi bor också utanför Eslöv och har en son från Asien, väntar vårt andra barn sedan 2 år tillbaka! Det är alltid roligt lära känna och att hålla kontakten med andra adoptivföräldrar/blivande adoptivföräldrar.
Vill passa på att bjuda in er till nyårsfirande i Malmö den 13 februari, se mer info i annan länk!
Hoppas att jag får hänga på här Jag och mannen min har en liten kille på 17 månader från Sydafrika och ska snart åter ställa oss i kö för att starta upp en hemutredning för en lillebror eller lillasyster. Vi bor förresten i S Sandby