• Movie Freak

Kan man äta blodpudding som den är?

eller MÅSTE man steka den?

Bridget Jones wanted sex goddess with a very bad man between her thighs.
  • Svar på tråden Kan man äta blodpudding som den är?
  • Hallonmun

Det blir väl lite som att äta rå falukorv....  det går säkert, men är det gott?

• Movie Freak

Trill skrev 2010-01-21 14:29:26 följande:
    Så här svarar de på "Charkdelikatesser":Kan man äta blodpudding rå? (ostekt)Ja, det går bra.www.charkdelikatesser.se/fragorsvar/fragor_bl.../
    kaaaanon tack.
  • Movie Freak
    Hallonmun skrev 2010-01-21 14:28:53 följande:
    Det blir väl lite som att äta rå falukorv....  det går säkert, men är det gott?
    det är till min kräsna pojk som inte äter någonting o lever på välling jag har testat AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLT.

Så nu griper jag efter halmstrån för att han skall äta något. han äter bättre när han får plocka i sig mat men det är inte mkt som äts upp eftersom han är så liten.

blodpudding är näringsrikt o lätt att plocka men han lär inte gilla det stekt med tanke på att det blir rätt så hårt då.
  • Stårschan

Blodpudding är ju redan tillagad i ugn/vattenbad en gång, så den är ju inte rå egentligen. Det är lite samma sak som om vi hade vant oss vid att bara äta uppstekt ugnspannkaka.

Att tänka fritt är stort. Att tänka rätt är större.
  • Hallonmun

hur gammal är din pojk?

• Movie Freak
    Hallonmun skrev 2010-01-21 15:10:50 följande:
    hur gammal är din pojk?
    9,5 månad
  • Hallonmun
    Movie Freak skrev 2010-01-21 15:13:34 följande:
    9,5 månad
    åh, ja då känner jag igen mig, min pojke var likadant, vi hittade en sorts burkmat som han gillade, sen gjorde vi egen mat utifrån innehållet i den, det åt han i typ två månader innan vi kunde utöka sakteligen....  välling är ju bra iaf....  och det går ju över, har ju inte sett nån 15 åring som lever enbart på välling
  • Movie Freak
    Hallonmun skrev 2010-01-21 15:15:41 följande:
    åh, ja då känner jag igen mig, min pojke var likadant, vi hittade en sorts burkmat som han gillade, sen gjorde vi egen mat utifrån innehållet i den, det åt han i typ två månader innan vi kunde utöka sakteligen....  välling är ju bra iaf....  och det går ju över, har ju inte sett nån 15 åring som lever enbart på välling
    nä inte jag heller....

jag är inte särskilt orolig det är bara så jävla jobbigt för mig/oss våran stora pojk åt o äter allt ifrån 3 månader åt han som en häst o åt allt man ställde framför honom.

idag äter han ja precis allt så man är bortskämd.

jag kräver inte att mini skall vara sådan men äta åtminstånde basik föda men icke han lever på välling o fruktyoghurt typ.
Svar på tråden Kan man äta blodpudding som den är?