Minskade era fosterrörelser vissa dagar?
Usch inatt var en hemsk natt bebis som alltid håller igång var helt stilla i princip kännde rörelser nån enstaka gång men mycket svagare som att han inte orkade. Annars brukar han alltid hålla igång med våldsamma rörelser, o ja brukar få igång honom. Men inte inatt hur mycket ja än tröck på magen skakade på magen drack kall vatten o spelade hög musik förblev han nästan helt stilla... Är i vecka 27+3 så har bara kännt lite kraftigare rörelser i några veckor.
Har kännt riktiga rörelser idag lite mer kraft än inatt, försöker ta de så lungt ja bara kan för att inte missa hans rörelser.
Har ni haft så här att ni kännt bebis mer vissa dagar o mindre vissa?
Tror ni det kan va nå fel?
Ska till Bm nästa fredag o lyssna på hjärtat var där förra veckan o då va allt normalt. Eller ja hjärtat o måttet på magen min.
Jag är en nojjig person, för 2 veckor sen kom ja hem från en resa vilket gör mig än mer nojjig att man ska ha ätit nå fel med toxoplasma eller listerin i... Var väääldigt försiktig men vet att på hard rock cafe fick ja en hamburgare som var rosa i kanterna som ja åt tänkte inte mer på de just då utan mer i efterhand...
Vill verkligen inte att nått ska hända min lillkille..
Hur som helst har era fosterrörelser ökat/minskat från ena dan till den andra?