• Anonym

svettas som en gris..hjääälp

är i v 33, o de senaste 3 veckorna har jag börjat svettas som en gris,utan anledning,jag blir helt dygn sur om händerna,fötterna...jag luktar ju inte illa el nåt men inte kul alls att bli så svettig,vågar ju inte hälsa på folk,sambon påpekar de hela tiden när jag håller honom i handen,vi snackar dygn sur asså...

snälla säg att de har me graviditeten o hormonera o göra o att de kommer gå över så fort bebisen e ute för dethär e super jobbigt :(
  • Svar på tråden svettas som en gris..hjääälp
  • Lottis77

Jag svettades floder i slutet av graviditeten. Det bara rann i pannan på mig. Inte kul, men det gick över efter förlossningen.

Värsta var när jag hade bråttom till frissan, sprang tre km dit, och sedan satte mig i frisörstolen. Hon fick hämta papper och torka svetten från mig innan hon kunde klippa. Så oerhört pinsamt.

Att vara föräldraledig suger!
  • Anonym
    Lottis77 skrev 2010-01-22 09:24:06 följande:
     Värsta var när jag hade bråttom till frissan, sprang tre km dit, och sedan satte mig i frisörstolen. Hon fick hämta papper och torka svetten från mig innan hon kunde klippa. Så oerhört pinsamt.
    Skulle du inte ha svettats annars också efter att ha sprungit 3 km?

TS - har du provat thaisten? Det kanske inte får dig att svettas mindre (jag tror inte att det är så hälsosamt att stoppa svett som vill ut), men då är du iallafall luktfri. Det är en deo men det står på förpackningen att man kan använda det till fötter också, så det lär ju gå att använda överallt. Den är helt parfym och luktfri!
  • Panthera leo

Det har med graviditeten att göra. Hade likadant. Det gick inte ens att sova bredvid mig eftersom jag var sjöblöt. Fick alltid ha en handduk i sängen och dylikt. Det försvann ganska omgående vareftersom tiden gick efter förlossningen. Svettades lite efteråt också eftersom jag hade så mycket vätska att göra av mig med .

• Lottis77
    Anonym skrev 2010-01-22 09:29:22 följande:
    Skulle du inte ha svettats annars också efter att ha sprungit 3 km?
    Haha, nej det skulle jag faktiskt inte.
    Att vara föräldraledig suger!
  • Anonym

puuuuuuuuuh känns sååå himla skönt att höra att de e graviditeten o inget annat...då står jag ut litet tag till :)

o som jag sa,jag behöver ingen spec deo,den jag använder e jätte bra,jag luktar som sagt inte illa,mer att händerna o fötterna e dygn sura :))))
  • snartfaster

Själv har jag som anars alltid har iskalla händer fått så varama händer att jag inte kan ta i en chokladbit utan att smälta den (upptäckte det på julafton när jag försökte äta chokladpraliner). Svettas också mycket, har tidigare aldrig haft proeblem med armsvett, men det har jag nu, så det är troligtvis graviditeten för dig med. jag fryser alltid annars, nu springer jag och öppnar fönstren och klagar på att det är för varmt överallt : D

• Anonym
    snartfaster skrev 2010-01-22 12:25:49 följande:
    Själv har jag som anars alltid har iskalla händer fått så varama händer att jag inte kan ta i en chokladbit utan att smälta den (upptäckte det på julafton när jag försökte äta chokladpraliner). Svettas också mycket, har tidigare aldrig haft proeblem med armsvett, men det har jag nu, så det är troligtvis graviditeten för dig med. jag fryser alltid annars, nu springer jag och öppnar fönstren och klagar på att det är för varmt överallt : D
    precis,jag e alltid jätte frusen annars....känns jätte skönt att de e grav o inget annat...fy vad jobbigt att ha de såhär alltid...
Svar på tråden svettas som en gris..hjääälp