• Ida Norström

Någon som gjort ultraljud på Lerums barnmorskemottagning??

Hej på er!!!
    Imon ska jag och min sambo på ultralud på Lerums barnmorskemottagning och kika på vårt första lilla hjärta som gör oss 2 till 3!!!!!!! Spännande!!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_heart}
    Jag pratade med en vän idag som gjort ultraljud där för många år sedan och hon sa att man kan ha med sig en cd-skiva så kan man få bilder alternativ en filmsnutt från ultraljudet på den... men hon var inte säker på hur det var nu för tiden och hon kommer inte ihåg priser eller antal bilder eller något..?!?!

Så min fråga är då om någon gjort ultraljud där och vet hur det går till eller vad man skall tänka på eller hur många bilder man kan få/köpa, pris/bild/film och om man skall ha med sig skiva m.m
    Allt ni vet är jag tacksam för!!! {#lang_emotions_laughing}

Tack för era svar!

Mvh Ida

• Svar på tråden Någon som gjort ultraljud på Lerums barnmorskemottagning??
  • powerpuffpinglan

Jag har gjort ultraljud i lerum. Det var jättebra men jag har ingen aning om man kan ta med en cd-skiva. ring din barnmorska och fråga.

Vi fick 4 bilder eller nej 5 var det jättefina.

Lycka till

• Ida Norström

Okej!! Tack så jätte mycket för ditt svar!!
    Va roligt att ni fick fina bilder med er hem!!! Vi längtar sååå mycket efter att få se det lilla livet!!!
    Fick ni bilderna eller köpte ni dem kunde man få en filmsnutt med sig hem när du gjorde ultraljud?? Eller fick du erbjudande om att du kunde få det??

Ja jag skulle ringt henne idag men tiden sprang iväg... men men... det får väl visa sig imon hur det blir.. satt bara och tänkte på det nu och chansade på att någon som gjort det skulle svara!!!!!

Mvh Ida

Svar på tråden Någon som gjort ultraljud på Lerums barnmorskemottagning??