• cid

Trehjulig vagn

Vad finns det för olika vagnar med tre hjul? Märken?
    Är dom smidiga? Mindre än vanliga "förstavagnen"?
    Är dom stabila?
    Är lite intresserad och skulle vilja byta ut vår Brio Nova vagn, funderar på en sån med tre hjul, men vill gärna höra lite åsikter....

Om någon har en till salu kan ni ju kontakta mig... :)

• Svar på tråden Trehjulig vagn
  • April Mamma

Kan varmt rekomendera carenas trehjuling,den är jätte bra tycker jag.Skön att köra,lätt att bära(in och ur bil)och billig 1995:.
    Den är stabil att köra.
    Dock så var den slut helt hos lev. när jag beställde min,men hade turen att få en.
    Babyproffsen säljer den.

• cid

Okej, är det någon idé att byta från den första vagnen? Funderar på om det e helt vetigt å köpa en sån eller om man ska köpa en vanlig sulkyvagn...

• April Mamma

Kikade in hos dig och såg att din son är 10 mån...
    Carena vagen är vändbar så visst kan man ha den,men ja,en sulkyvagn kanske är smidigare.Du får ge dig ut i vagndjungeln och testa dig fram vad du/ni vill ha.

• cid

Tänk vad smidigt det vore om nån kunde tala om vad som var bäst för just mig....och dessutom betala den *LER*

• April Mamma

Ja,det skulle ju vara perfekt... Men sådan tur har man nog inte...eller det kanske ringer på dörren och där ute står en alldelens underbar vagn till din son.

• cid

Ja, vem vet....skönt vore det i alla fall...!
    Hmm.....lite hjälp då, sitter å kikar på readera, vad finns det för barsnvagnsmärken???

Brio
    Emmaljunga

Sen då?

• April Mamma

Sök på google..typ på barnvagnar så kanske du får några tips.
    Lycka till

• Toke

Jag köpte en smidig shopping vagn strax innan Tims ett års dag...efter att ha haft en 4-hjuling...jag bytte strax därefter ut den till en mini-star..en helt underbar "tre-hjuling". Det bästa jag gjort, den var väl inte mindre en min 4-hjuling men mycket mycket smidigare.

Jag har alltid varit jätte anti trehjulingar...men nu skall jag köpa det från början när och om det blir fler.

Lycka till i djungeln!

• HWikström

Hej! Vår första vagn var av det tyska märket Gesslein. Vi är super nöjda med den. Den är inte mindre än vanliga vagnar men lite lättare. Tyvärr gick vår broms sönder och vi lagade den aldrig men har bromsen har funkat på ena hjulet.
    Vagnen var en kombivagn som var vändbar och hade handtag som gick att reglera. Kostade 7000 som ny. Är du intresserad så kan du köpa min men bromsen är fortfarande lite trasig men fungerar som sagt var. Hör av dig om du är intresserad.
    Kram!

• Pippipotta

Hej! Har precis köpt en Hauk Roadster SL och det är en 3 hjuling kostade endast 1295 på rean nu...men det är leveranstid på den och kan endast köpas över nätet via "babystugan" kika in där och kolla på joggingvagnar dom har massor!!!

Svar på tråden Trehjulig vagn