• CookieKaka

Intimpiercing!

Hej

Jag är jättesugen på att göra en piercing i underlivet men har ingen erfarehet av det.

Hur/var/läktid/gör det sjukt ont?

Ni som har eller har haft en piercing där, kan ni hjälpa mig med ALLT som ni vet, kan och erfarit.

Tack
    Mia

• Svar på tråden Intimpiercing!
  • lunkentuss

Vart ska du göra? Jag har i klitoriskappan och jo... Det gjorde förjävligt ont xD Men det går ju över så himla fort...!

Det läkte på ca 2 veckor, men var aldrig ömt eller gjorde ont. Hade inte besvär av den en endaste gång, ens under läktiden =) Man tvättade med vanlig lactasyd eller intimtvål bara, väldigt enkelt =)

Å vad snyggt det är

• Agapi

Jag har haft två olika. En christina, gjorde ganska ont att göra, inte outhärdligt alls. Ganska svårläkt och krånglade en heldel till och från (ömmade, var röd oh så). Tog ut den efter kanske ett år utan att den hade läkt helt.

Sen en vertikal i kappan. Gjorde JÄVLIGTONT att göra, men gick väldigt snabbt. enda piercingen jag ryckttill när dom gjort. Läkte snabbt och lätt.

• Anci

Har en i kappan och det gjorde ont men bara i en sekund. Det läker på ett par veckor men ha kjol och inget under så det inte skaver under tiden.

• lunkentuss
    Anci skrev 2010-01-23 02:34:02 följande:
    Har en i kappan och det gjorde ont men bara i en sekund. Det läker på ett par veckor men ha kjol och inget under så det inte skaver under tiden.
    jag kände inget sånt alls, skav eller obehag. Hade jeans som vanligt o en vecka efter tänade jag spinningen igen utan problem :)
  • Agapi

kände inte heller något skav med byxor. men jag fick vara lite försiktig med att sitta med benen i kors så jag inte klämde till smycket för då gjorde de ont

• Linda 23

Jag har haft i klitoriskappan och det gjorde jävligt ont i ungefär 2 sekunder

♥Tindra -03 Elias -06 Emma -07♥
  • CookieKaka

Okey..... Så man överlever smärtan, det är bra!
    Men vilket typ av smycke ska man ha? Jag menar att det finns ju olika modeller, ring, stav osv......

Tack för alla svar!

• Sassa A

Jag har i klitoriskappan och den gjorde som de andra har sagt... SJUJÄVLAHELVETES ont.. o då har ja rätt hög smärtgräns :) ! Men det gick väldigt snabbt och läkningen varade kanske en vecka för min del !

Helt klart värt smärtan!! :D Jag gjorde en vertikal kappa och använder en liten bananbarbell..

☆ 24 Maj 2010 ♥
  • lunkentuss
    CookieKaka skrev 2010-01-23 13:31:45 följande:
    Okey..... Så man överlever smärtan, det är bra! Men vilket typ av smycke ska man ha? Jag menar att det finns ju olika modeller, ring, stav osv...... Tack för alla svar!
    Jag har också vertikal kappa med en bananabell (samma modell som staven man ahr i naveln, fast kulan uppe o nere e lika stora o själva smycket kortare)

Har blåa stenar på mina "kulor"
  • Linda 23

Jag hade ring. Min varade ingenting.

♥Tindra -03 Elias -06 Emma -07♥
  • Agapi

Jag hade oxå bananbarbell. I kappan med små kulor i christinan en vanlig navel barbell

Svar på tråden Intimpiercing!