• Lallalo

Tvillingvagn som inte kostar.....

....skjortan? Någon som har förslag?

• Svar på tråden Tvillingvagn som inte kostar.....
  • happyme666

Jag/Vi fann vår på Blocket. Endast 900:- Men det är dock bara en liggvagn. Sen fick vi en annan oxå ;)

• happyme666

(köpa) skulle det stå oxå, hihi

• Equal

Jag köpte min på blocket, fräsh, fint o med åkpåse o myggnät i sufletten för 500 kr, lufthjul var det med!

• Lallalo

kollade lite på blocket idag men det fanns ingen jag skulle kunna tänka mig,men det finns hopp alltså. Får hålla koll där, har ett tag på mig.

• Makima46

Blocket är ett bra förslag. Man får kolla dagligen eftersom bra saker till bra pris försvinner fort.

Så fortsätt att hålla utkik där.

Gravid i v.18 med tvillingar
  • Goffer

Jag köpte en Brio Double Wave på blocket när jag skulle ha mina tvillingar. Fantastisk vagn.

• Lallalo

Någon som har erfarenhet av emmaljunga city cross? Verkar smidigare med mjuk insats. Bor på två trappor utan hiss så behöver en så lätt och smidig som möjligt.

• Lallalo

Makima46:  såg på din sida att du köpt en baby watcher, Vad kostade den?

• Babe

Köpte en butiksny babytravel för dryga 6000kr inkl babykorgarna och allt, säljer den nu för 4000kr, sååå andrahandvärdet är bra på dessa supersmidiga, snygga och praktiska vagnar :) Alltså kostade vagnen oss 2000kr... :) Rekommenderas varmt!

~ amor vincit omnia ~
  • Engfield

En kompis till mig har en Babytravel och hon har tvillingar och är supernöjd! Den verkar väldigt smidig plus att den inte tar allt för stor plats i bilen! Billig butiksny är ju det största pluset!

Jag gillar hennes otroligt mycket så jag köpte samma märke men en enkel och den är också superfin och verkar väldigt bra!

Lycka till!

• Blöjan

Heeeej!!!

Jag är gravid med tvillingar i v.32 och har precis investerat i en tvilling vagn från Babyproffsen. Babytravel heter den och ligger på 7000:- i nypris om du ska ha två hårdliftar. Måste ju även köpa till en väska, men annars är den snygg, billig och toppen. babyproffsen har oftats denna vagnen hemma så man behöver inte köpa den så tidigt ifall man vill kolla lite på nätet efter begagnat. jag var lite osäker på vilken jag ville ha nämligen så det är väl mest därför vi var så sent ute med vagn.
    Babytraveln har super bra hjul...!!!

Svar på tråden Tvillingvagn som inte kostar.....