tack för alla kramar och medelande.
Vi har ringt veterinärens kollega. och han har jobbat där i 8 år. och han sa att det har hänt en gång på 8 år att en katt dör pga detta...
Han förklarade som några av er att det kan ha vart narkosen. men att han kan inte svära på att det är just narkosen som har dödat våran goa katt.
Veternären fråga om vi hade katten kvar, så förhoppningsviss kommer dom undersöka katten...
vi har en katt hemma som är 9-10 år, som verkligen levt upp till våran kattunge. och som har tyckt att det har vart riktigt kul med en "Unge" i huset. jag vet inte ens där hur man nu ska göra för att få honom att må bra?. innan våran kattunge kom hade han typ inget liv, låg på sin stol i köket, åt en hel del, gick på toa och så va den dagen över. men med kattungen fick han någon att uppfostra och någon att dra i svansen på när han var utråkad.. ja ni som har katter vet hur kul dom kan ha ihop..
vad ska jag som ägare göra nu? ska jag skaffa en ny katt? eller ska jag riskera att han blir deppad igen? jag bor inte hemma längre men dom på hemma fronten har ringt och berättat att han går å letar och nosar bland hennes saker. det gör så ont i mig. han är ju inte dum han fattar ju att kattungen är borta.
låter som katten är mitt ända liv, men så är det inte. men en katt kan betyda så extremt mycket men man fattar det inte förens något sånthär händer.