• Anonym (orolig)

böjd penis

För länge sen när jag hade sex och tjejen satt på mig knakade det till i penis men inget syntes skadat och det gjorde inte mycket ont heller. Sen hände det några gånger till efter det.
    Det som har förändrats är att penisen har blivit böjd uppåt och jag kan känna en hård "sena" på ovansidan mitt på och längs penisen. Är det den som gör att penisen böjs?

• Svar på tråden böjd penis
  • Anonym

Kanske någon av svällkropparna som blivit skadad? Det låter lite läskigt. Ring en urolog och hör. Du behöver ju inte säga vem du är. Och så får du försöka be din tjej att tygla sig lite, så du inte kommer tiiill skada

• redneck girl

går det så hett till;) måste väl blivit någon skada kanske.men många har ju någon böj på snorren,utan att de gjort något.är du orolig får du ringa din läkare för rådgivning.de har sett en hel del......så inte behöver du oroa dig för det.

• Anonym (orolig)

Jag har varit till urolog som säger att det är penisroten som skadats, den har delvis lossnat från fästet vid blygdbenet och den är inte lika stabil som förut. Men den hårda strängen på ovansidan vet jag inte om det också beror på skadan, men det kanske är normalt att man får med tiden.

Svar på tråden böjd penis