• CharlotteA

På väggen över sängen??

Hej!
    Då var det dax för en tur till IKEA på lördag..Så jag behöver lite tips på vad som kan vara snyggt att ha på väggen över sängen..Har de senaste åren haft en hylla med div. saker på, men vill inte ha det längre. Nåt annat kul, trendigt, snyggt, ovanligt...Kom med tips! Har grå tapeter med en mörklila/plommonfärgad fondvägg. Sänggavel i nåt ljust träslag (lite böjda smala ribbor typ) med vita hängande kuddar på gaveln..
    Tack på förhand!

• Svar på tråden På väggen över sängen??
  • Hjärtapåtråd

En stor avslöjande spegel kanske? Hihi...........
    Trevligt om kvällarna.

Om jag hade kunnat hade jag gjort en sån där gubbe som blinkar med ena ögat men det kan jag inte.

• luzorsus

köp två runda speglar från ikea , ramen är i glasmosaik, de är snygga..............

• AnThor

ett grått stiltyg med mönstret ton i ton som du hänger i en gardinstång uppe vid taket ända ner till golvet.. ( om fondväggen är bakom sänggaveln förstås)

• Jojjanna

Finns en jättefin tavla med tulpaner i svartvitt på IKEA... Kostar ca 500:- och jag tror den heter Premiär.

• QuteCat

Eller så häftar du fast ett matchande tyg på panåer.. blir fin fina tavlor.. du kan ha flera olika mönster och olika storlekar på tavlorna! bara leka sig fram.. har själv tygtavlor hemma.. blir jag less på tyget så byter jag till ngt nyare och trendigare! Lycka till!

• upptäcksresande

Massa svartvita/sepia foton i olika ramar..... det har vi vid matbordet, ser ratt OK ut. Och ingen for tungt som kan ramla ned pa er nar ni sover

• upptäcksresande

Massa svartvita/sepia foton i olika ramar..... det har vi vid matbordet, ser ratt OK ut. Och inget for tungt som kan ramla ned pa er nar ni sover

• upptäcksresande

Massa svartvita/sepia foton i olika ramar..... det har vi vid matbordet, ser ratt OK ut. Och inget for tungt som kan ramla ned pa er nar ni sover

• upptäcksresande

Forlat.... min laptop hangde sig....

Svar på tråden På väggen över sängen??