• lårkaka

Få trosor från skolan?

Vad skulle ni tycka/tänka om er dotter kom hem med sju par trosor med veckodagarna på som hon och de andra flickorna fått från skolan?

• Svar på tråden Få trosor från skolan?
  • Lilja07

? har hon fått dom från skolan?

**Mamma till Sanna & Felicia **
  • tjorvig

Jaha, vem är så snäll och delar ut dom då? Hade nog inte tyckt något om det.
    //har fem tjejer i skolan.

• lårkaka
    dark baby angel skrev 2010-01-23 23:43:22 följande:
    hmm va? fått från vem i skolan??
    Filippa K skrev 2010-01-23 23:44:11 följande:
    ? har hon fått dom från skolan?
    tjorvig skrev 2010-01-23 23:47:27 följande:
    Jaha, vem är så snäll och delar ut dom då? Hade nog inte tyckt något om det. //har fem tjejer i skolan.
    Rektorn (ej min dotter)
  • lårkaka

Undrar vad tanken bakom den lilla gåvan kan vara? Hur står det till med hygienen i den klassen kan man undra.

• Polly S

what? hur gamla är tjejerna? fick killarna kalsonger? hur motiverades detta?

• tjorvig

Var det Rektorn som gav eller fick

Är det något som hänt, eller något du funderat på att göra?

• tjorvig

Okej, nu fattar jag, skulle också tolka det som att det är några med för få trosor i klassen.
    Jag har fostrat mina döttrar att underkläder byter man varje dag, (och vid dusch) men jag hör ju på mina döttrar att det är inte alla gör det, varannan vartredje och en gång i veckan, har jag hört av döttrarna före kommer.

• CombatLover

Haha, konstigt PR-trick för att locka till sig elever skulle jag nog tänka. Och att de är snåla, andra skolor ger datorer men mitt barn får trosor.

• lårkaka
    Polly S skrev 2010-01-23 23:57:38 följande:
    what? hur gamla är tjejerna? fick killarna kalsonger? hur motiverades detta?
    Det var en bekant som berättade detta till mig, nej inget till killarna och ingen motivering! 6-7 år tror jag.
    CombatLover skrev 2010-01-24 00:08:05 följande:
    Haha, konstigt PR-trick för att locka till sig elever skulle jag nog tänka. Och att de är snåla, andra skolor ger datorer men mitt barn får trosor.
    Hahaha
  • Mälaröbo

Jag skulle tänka att någon i klassen behövde det men att d einte ville peka ut någon. Sen är jag så nyfiken så jag skulle frågat.

• 180823

Idiotiskt tänk om man har glömt/behöver att/inte byta så är det torsdag och man har måndagstrosorna på och har gymnastik så ser de andra flickorna i omklädningsrummet hahhaa fyi hon har måndagstrosorna på på torsdag. Så i skolan menar de att man ska byta trosor varje dag om man får "veckotrosor"

• 180823
    tjorvig skrev 2010-01-24 00:05:50 följande:

Okej, nu fattar jag, skulle också tolka det som att det är några med för få trosor i klassen.

Jag har fostrat mina döttrar att underkläder byter man varje dag, (och vid dusch) men jag hör ju på mina döttrar att det är inte alla gör det, varannan vartredje och en gång i veckan, har jag hört av döttrarna före kommer.

Ja för en liten flicka är var annan var tredje dag ok men en gång o veckan nja, nä, kanske....?
  • telly
    Fritidsmamman skrev 2018-09-29 00:26:23 följande:

MEN SLUTA SÖKA UPP NAKNA-BARN-TRÅDAR DIN JÄVLA PEDOFILHORA!

Det är äckligt
    Glad norrländska med triss i tjejer!
Svar på tråden Få trosor från skolan?