• Anonym (Blod)

Hosta/spottar blod!?

Har nu på morgonen stått och spottat upp massa blod.Varje gång jag spottar kom det mörkt / lite ljust blod.. Och kom det slem var det mörkt blod i det..

Vad kan det vara? Letar på interntet som en tok men hittar inget vettigt..

Har läkartid imorgon för en "grundundersökning" bla för detta, men undrar vad det skulle kunna vara?

• Svar på tråden Hosta/spottar blod!?
  • FixarFrasse

Har du haft hosta länge?
    För några år sedan efter flera veckors hosta började jag också hosta blod, det visade sig ha utvecklat sig till början på lunginflammation, Antibiotika en vecka fixade biffen. med lite tur räcker det, förhoppningsvis. Men gå och kolla.

• Anonym (Blod)

Nej, alltså har egentligen ingen hosta. Men det kan komma dem få gångerna jag hostar. Detta kommer upp " avs sig självt" kan man säga. Eller om jag harklar mig...

Har gått med det (för) länge, och har typ sett det som något som bara finns där.. Men idag var det verkligen mycket

FixarFrasse skrev 2010-01-24 13:23:57 följande:
    Har du haft hosta länge? För några år sedan efter flera veckors hosta började jag också hosta blod, det visade sig ha utvecklat sig till början på lunginflammation, Antibiotika en vecka fixade biffen. med lite tur räcker det, förhoppningsvis. Men gå och kolla.
Svar på tråden Hosta/spottar blod!?