• Enniie

BIlder på pojkrum ??!

Är det någon som har inredningsbilder på era söners rum, eller vet vart det finns att hitta ? Behöver lite ideér till pojkarnas rum här hemma, både för styling och förvaring osv.

• Svar på tråden BIlder på pojkrum ??!
  • Dompans mamma
    http://fassler.blogspot.com/search?updated-max=2009-02-28T20%3A36%3A00%2B01%3A00&max-results=7

Lite bilder på min sons rum taget i våras. Nu har han även ett trumsett men annars är det ungefär lika. Nej, föresten, en stooor tavla på Titanic han är förtjust i på väggen och ett väggcitat finns nu också :)
    Jag resonerar så här, ett pojkrum behöver inte vara blått, dödskallar och pirater. Kan vara vacker och stilrent.
  • Enniie

Tack för alla svar.

Mina pojkar är 4½ och 2år (i februari). Och den älsta har faktiskt inge större intresse som Cars, spindelmannen osv, så jag brukar blanda lite. Förra året hade jag pirattema, men jag vill ha lite mer färger nu, till båda rummen...

• k girl

Jag har i tre olika inredningsreportage sett tapeten "Eldblomma" av Josef Frank i barnrum. Tycker att det är en lysande idé, den är färggrann och lekfull men inte alltför barnslig... Om jag kan övertyga min man om det blir det den tapeten när vi ska göra i ordning vår sons rum.

• Enniie
    Heleri skrev 2010-01-24 22:10:04 följande:
    Jag har ingen aning om hur gamla dina pojkar är, men det här tycker jag är både snyggt och tufft www.styleroom.se/album/930Hon som har gjort det rummet till sina pojkar har för övrigt väldigt snyggt hemma, är bara liiite avundsjuk
    Det var riktigt snyggt. Men jag vill ha liiite mer livat. Lite mer färger helst. Men  det var en smart lösning för dem som delar rum. Vi skall flytta till större så ungarna får eget rum, och jag kommer nog ha olika "teman" för varderarum. Denna inredning skulle vara supersnyggt i turkos och brunt också...
  • Enniie
    Dompans mamma skrev 2010-01-24 22:35:12 följande:
    fassler.blogspot.com/search?updated-max=2009-...Lite bilder på min sons rum taget i våras. Nu har han även ett trumsett men annars är det ungefär lika. Nej, föresten, en stooor tavla på Titanic han är förtjust i på väggen och ett väggcitat finns nu också :)Jag resonerar så här, ett pojkrum behöver inte vara blått, dödskallar och pirater. Kan vara vacker och stilrent.
    Jag kom inte åt några bilder alls, det gick inte att gå tillbaka. Dem enda bilderna jag såg var på en katt...
Svar på tråden BIlder på pojkrum ??!