BIlder på pojkrum ??!
Är det någon som har inredningsbilder på era söners rum, eller vet vart det finns att hitta ? Behöver lite ideér till pojkarnas rum här hemma, både för styling och förvaring osv.
Är det någon som har inredningsbilder på era söners rum, eller vet vart det finns att hitta ? Behöver lite ideér till pojkarnas rum här hemma, både för styling och förvaring osv.
Har du kikat här: www.styleroom.se/
Jag har ingen aning om hur gamla dina pojkar är, men det här tycker jag är både snyggt och tufft
www.styleroom.se/album/930
Hon som har gjort det rummet till sina pojkar har för övrigt väldigt snyggt hemma, är bara liiite avundsjuk
När du går in på min länk måste du gå tillbaka en sida i bloggen. Där finns bilderna.
Tack för alla svar.
Mina pojkar är 4½ och 2år (i februari). Och den älsta har faktiskt inge större intresse som Cars, spindelmannen osv, så jag brukar blanda lite. Förra året hade jag pirattema, men jag vill ha lite mer färger nu, till båda rummen...
Jag har i tre olika inredningsreportage sett tapeten "Eldblomma" av Josef Frank i barnrum. Tycker att det är en lysande idé, den är färggrann och lekfull men inte alltför barnslig... Om jag kan övertyga min man om det blir det den tapeten när vi ska göra i ordning vår sons rum.
Någon som har fler ideér ?