moon boots?? varma vinterskor??
Jag är i desperat behov av hjälp just nu. Min snart 3 åriga dotter fryser om fötterna vid minsta utevistelse. Räcker med ca 20 min så är hon iskall om fötterna å gråter å vill gå hem.Hon har ett par Kavat allvädersstövlar men de åller inte värmen vid minusgrader. Har testat varma sulor å sockor men de hjälper inte. Vi bor i Sthlm och här brukar vintrarna inte vara så kalla å långa men detta år är det, som de flesta nog vet, lite annorlunda med det
För två veckor sen var vi i Idre å hittade Moon boots på Intersport. Dessa kostade 700kr å jag velade fram å tillbaka om jag skulle köpa dem. Vi tog beslutet med min sambo att inte köpa de eftersom vi trodde vintern snart skulle ge sig, åtminstonde här i Sthlm.. men jisses vad vi ångrar vårt beslut idag. Har googlat på nätet men hittar inte moon boots nånstans att köpa Jag lider med min dotter när hon fryser å det tog emot att lämna henne på dagis imorse när jag såg att de skulle vara utomhus
Varför i all världen köpte vi inte bootsen??? Men 700kr är ju ändå en ganska stor summa för ett par barnskor. I detta nu skulle jag dock dock ge de pengarna bara för att se min dotter må bra. Dock hittar jag inga nånstans.. varken Tradera eller nån annanstans
Hon har strlk 25 i Kavatskor.
Någon som vet var jag kan köpa garanterat VARMA vinterskor??? Ev andra alternativ till moon boots (eftersom dessa verkar vara så svårt att få tag på ) Annars undrar jag ifall det finns nån snäll själ som bor i Idre eller norrut i landet å kan hitta ett par moon boots å skicka?
Behöver snabb hjälp!!!!!