• Millenium

Tips på olika sett att träna

Jag undrar om nån har tips på hur man ska göra för att träna i hemmet. Jag är nämligen inte den typen som går till gym ligger inte för mig helt enkelt. Vad för enkelt redskap är bra att ha i hemmet för att få en fastare rumpa. Alla tips är jag tacksam för. Och tips på träning i allmänhet. Jag gillar att vara ute och gå så det försöker jag göra.

• Svar på tråden Tips på olika sett att träna
  • piggelinis

Massor av övningar går att göra med bara kroppen som tyngd! Sen finns det ju tusentals olika redskap att köpa in (typ TV-shop-grejer), de flesta ganska onödiga. Men något du kan ha användning av om du vill köra lite styrkeövningar är ett gummiband.

Kolla in böcker på bibblan om du vill ha tips på övningar. Det finns t.ex. en bok av Paolo Roberto som heter "Träna en kvart om dagen" eller något sådant med massor av övningar man kan göra hemma.

• SaltNapp
    bubbelmaja skrev 2010-01-31 12:59:05 följande:
    Sedan kan du köpa vristtyngder att ha när du går hemma eller på promenad.
    Hur mycket hjälper dem?
    nyfiken !
  • solnamorsa

säger bara: knäböj! funkar jätte bra. Plankan till magen =) köp dom nya reebook skorna, som e på reklamen, jag fick dom av mannen, känner faktiskt skillnad på ben og rumpa. 

• SaltNapp
    solnamorsa skrev 2010-06-12 00:04:24 följande:
    säger bara: knäböj! funkar jätte bra. Plankan till magen =) köp dom nya reebook skorna, som e på reklamen, jag fick dom av mannen, känner faktiskt skillnad på ben og rumpa. 
    vilken är plankan?
  • Makadam

Matta - att ligga på
    Gummiband
    Hantlar

Sen är det bara att köra!

Svar på tråden Tips på olika sett att träna