• SophiaLa

Orädda och aktiva barn

Hej,

Måste bara fråga om det finns fler?
    Min dotter är 16 månader och totalt orädd för andra människor. Även fast hon aldrig träffat personen i fråga på tex öppna förskolan så går hon glatt fram och sätter sig i denna persons knä. Hon är väldigt aktiv är överallt och ingenstans, springer omking och ser vad alla barnen leker med. Hon är också väldigt självständig, blir mycket sällan ledsen om man lämnar henne hos barnvakt. 

Annars är hon världens mysigaste tjej tycker mycket om att pussas och kramas med mamma och pappa och söker mycket närhet av oss. Hon ropar mycket efter pappa när han är på jobbet och ropar mycket efter mig när jag inte är hemmet. Frågade bvc om det är normalt att barn år så orädda och inte blir ledsna när dom blir lämnade men dom säger att dom säger att hon är trygg i sig själv.

Nån som har ett som är som min dotter?

• Svar på tråden Orädda och aktiva barn
  • jajjemen

Haha, nästan så ja börja skratta när ja läser ditt inlägg!! Min dotter är EXAKT likadan va precis som att det va henne du beskrev!! Nu är hon iofs bara 11½ månad, men hon har varit så som du beskriver sen hon föddes skulle man kunna säga! Ibland undrar man lite varför hon är så öppen och orädd, men ja hoppas att det är som ditt bvc säger! {#lang_emotions_smile}

• IsaCMoJs

Min tjej är precis likadan, hon är 13 månader och är väldigt oblyg!!
    Hon ska charma alla hon ser och kan gå fram till folk hursomhelst och klänga på dom... Pappa ropar hon på hela dagarna också och blir inte ledsen när jag eller pappan åker, hon är väldigt trygg tycker jag {#lang_emotions_smile}

Äntligen är hon här, vår älskade Moa
Svar på tråden Orädda och aktiva barn