• 2babiesmom

erfarenheter av Näroxol??

Har precis startat en kur Näxorol då jag är utbränd/utmattad, ständigt trött och nedstämd.
    Fick tipset av en kollega som först tipsade om extra b-vitaminer osv osv.
    Inget av detta har hjälpt mig så nu sa hon och jag citerar: "då får vi ta fram det tunga artellerit" Då menade hon alltså Näroxol som hon själv prövat och som fungerat på henne.

Det är ju ett sk homeopatpreparat vilket jag är mycket skeptisk till.
    Nån som provat? Hur mycket av detta "helande" är placebo-artat? OM det är det så kommer det antagligen inte hjälpa mig då jag inte är troende...

• Svar på tråden erfarenheter av Näroxol??
  • Pallas

Det här kanske kan få dig att förstå hur verksamt det är (engelska): mind-boggling numbers

"You can try imagining Wembley Stadium completely filled with people, all drinking pints of medicine at the rate of two an hour. For just one of these people to eventually consume one molecule, you would need a million Wembley Stadiums all at full capacity with people who have drinking pints constantly since the Earth formed 4.5 billion years ago. Oh, and you’d need 737 million such Earths.

That’s only for one molecule."

• Phoebe11

Jag kan rekommendera Naroxol! I perioder av utmattning, ledsenhet, förvirring, stress, irritation, ilska mm, tar jag den.
    Jag tar även under samma period Kalium phosphoricum Alfaplex enl homeopatins regler (inte äta dricka ca 20 min innan efter intag av tablett). Jag blev rekommenderad denna kombination av en homeopat  när jag för några år sedan upplevde stress enl ovan. Detta får mig redan efter några dagar att återvända till mitt naturliga Jag, som är en ganska harmonisk, tillfreds och positiv. individ (45 år). Lycka Till!

Svar på tråden erfarenheter av Näroxol??