-
I mitt medarbetarsamtal förra veckan sa min chef att hun tyckte at jag alltid måste använda bh på jobbet. Det är en privatsak svarade jag. Hon påstod att jag distraherar mina kolleger. Jag tycker att det är mest bekvämt utan bh. Jag är också ganska storbystad och har ont i axlarna om jag använder bh. jag tycker det är skitlöjligt att klaga på min klänning. Jag funderar på att klaga på henne hos fackklubben!
-
Svar på tråden klagade över att jag inte använde BH.
-
Får man fråga vad du jobbar med?
-
Kan du inte ha en sport top då?
-
problemet är inte ditt, utan dina medarbetares. Om de har svårt att kontrollera vart de tittar eller problem med koncentrationen så kanske de ska söka hjälp. Din chef borde ta ett snack med dem istället. Typiskt att lägga skulden på kvinnan.
-
Men om du har stora bröst så bör du ju ha Bh för ryggens skull. Köp en med breda axelband och i rätt storlek så ska du se att det inte gör ont i axlarna. Är också nyfiken på vad du jobbar med..?
-
detta är sant. en bh ska inte ha vikten på axelremmarna. Har man rätt storlek så bär man bysten med det som går runt bröstkorgen.muffin skrev 2010-01-25 22:04:41 följande:Men om du har stora bröst så bör du ju ha Bh för ryggens skull. Köp en med breda axelband och i rätt storlek så ska du se att det inte gör ont i axlarna. Är också nyfiken på vad du jobbar med..?
men hon ska fan inte ta på sig bh för att hågra idioter på jobbet har svårt med impulskontrollen. -
i kontorsmiljöTakhiza skrev 2010-01-25 22:02:28 följande:Får man fråga vad du jobbar med?
-
Om du får ont i axlarna av att använda BH så har du ju helt fel BH. Gå till en riktig BH-butik och prova ut en! Det är omkretsen som ska hålla upp bysten, inte axlarna. Att ha en riktig BH är underbart
O rattarna bli läckra som tusan!
-
Wow, jag önskar att jag var lika modig som du, o nej, jag är inte ironisk. Har bh-ar, men känner att jag måste ha dem på mig såfort jag går utanför dörren, så stå på dig. Du har inte gjort något fel, o ska din chef tvinga dig att ha bh får hon be de överviktiga männen man "bröst" ha det också.julia1983 skrev 2010-01-25 22:01:38 följande:I mitt medarbetarsamtal förra veckan sa min chef att hun tyckte at jag alltid måste använda bh på jobbet. Det är en privatsak svarade jag. Hon påstod att jag distraherar mina kolleger. Jag tycker att det är mest bekvämt utan bh. Jag är också ganska storbystad och har ont i axlarna om jag använder bh. jag tycker det är skitlöjligt att klaga på min klänning. Jag funderar på att klaga på henne hos fackklubben!
-
Hatar BH:ar ska det stå.
-
hahahha! jaa, med rätt bh så kommer kollegorna inte kunna tänka en rätt tanke... om de hade problem nu...