• Anonym (förvånad)

Det hade jag aldrig trott!

Har läst en del på forumet om mammor och gravida som känner sig dragna till andra kvinnor och har alltid tyckt det är lite mysigt att läsa om även om jag själv haft ganska sparsamma fantasier om andra kvinnor. Jag är hemma mammaledig med vårat första barn och jag är en något "äldre" mamma. Utan att avslöja för mycket så kan jag säga att jag är mellan 35 och 40. I min krets av väninnor finns det en barndomsvän som fått sitt andra barn ganska nyligen och eftersom vi båda är föräldralediga så träffas vi ett par gånger i månaden.

Förra onsdagen hade vi bestämt att vi skulle träffas hemma hos "Fia" för att fika och snacka lite skit i största allmänhet. "Fias" äldsta var på dagis så vi hade bara de minsta med när vi träffades och när de blev trötta så lade vi dem för att sova middag. Det som sen hände hade jag aldrig trott...inte om mig själv och inte heller om "Fia".

Vi satt och fikade i soffan och kom in på sex och hur våra sexliv funkade som småbarnsföräldrar. Inte helt oväntat så funkade det väl sådär för oss båda vilket båda tyckte var frustrerande. "Fia" släppte sen bomben genom att berätta att hon haft sex med en från mammagruppen vid två tillfällen. Jag satt förmodligen och gapade som ett fån, men berättade sen om vad jag läst på familjeliv. Helt oväntat vågade jag även berätta att det faktiskt tände mig ganska mycket att läsa om andra kvinnor.

Nåväl...det här är ju ingen sida för sexnoveller, men det slutade iaf med att jag och "Fia" hade sex! Jag hade tjejsex för första gången och "Fia" för tredje gången och det var helt grymt! Jag besparar er de flesta detaljerna, men kan iaf avslöja att det slutade med en 69:a på vardagsrumsgolvet! Vi hann sen hämta andan, klä på oss och dricka kaffe innan ungarna vaknade igen.

Efteråt har det inte känts det minsta konstigt och vi har pratat flera gånger på telefon och i lite förtäckta ordalag skämtat om det som hände. På torsdag ska vi träffas igen och jag tror att både jag och "Fia" ser fram mot det som vanligt, men förmodligen ser vi fram mot det av lite andra anledningar än vanligt. Iaf gör jag det... :)

/Förvånad

• Svar på tråden Det hade jag aldrig trott!
  • jfsebastian

Grattis till en skön upplevelse.

Vill inte regna på er parad, men har ni sällskap så är ni otrogna.
    Kanske något att berätta för din man (om nu en så finns i stadigt sällskap).

Återigen, grattis till vidgade vyer.

• Anonym (förvånad)

Jo, jag är självklart medveten om den moraliska aspekten, men har inte för avsikt att diskutera den här. Hade helt enkelt ett behov av att "skriva av mig" och därför skapade jag tråden.

• Anonym (L)

Det låter ju lite som en fantasi iaf för endel killar, o även för endel tjejer.
    Låter ju som en härlig fantasi...
    Men tyvärr även om du inte vill snacka otrohet så är det ju det det handlar om till viss del om man bortser från själva känslan er emellan, alltså nyfikenheten om sex med samkönad finns ju hos vissa och vissa ger ju sig hän o testar. Jag för min del lägger nog det till att bara fantisera i så fall när det gäller andra tjejer och för den delen fler killar än min sambo.
    Men när man läser det så låter det ju väldigt spännande o läcker, o visst är det läckert o fantisera om två tjejer som går ner på varandra inte alls fel i fantasin även om jag är hetro.
    Men som sagt bättre o va ärlig o berätta för sin man/sambo hur det ligger till, han kanske inte alls reagerar som du tror.

• jfsebastian
    Anonym (L) skrev 2010-01-26 13:31:11 följande:
    Det låter ju lite som en fantasi iaf för endel killar, o även för endel tjejer. Låter ju som en härlig fantasi... Men tyvärr även om du inte vill snacka otrohet så är det ju det det handlar om till viss del om man bortser från själva känslan er emellan, alltså nyfikenheten om sex med samkönad finns ju hos vissa och vissa ger ju sig hän o testar. Jag för min del lägger nog det till att bara fantisera i så fall när det gäller andra tjejer och för den delen fler killar än min sambo. Men när man läser det så låter det ju väldigt spännande o läcker, o visst är det läckert o fantisera om två tjejer som går ner på varandra inte alls fel i fantasin även om jag är hetro. Men som sagt bättre o va ärlig o berätta för sin man/sambo hur det ligger till, han kanske inte alls reagerar som du tror.
    Hear hear.
  • Anonym (ev bi)

OK, jag vill inte heller diskutera otrohet men det där du "besparade" oss, kan du berätta lite om det. jag menar, hur var steget mellan "sitta och fika i soffan" och nämna era resp sexliv, till att ni själva hade sex på golvet när bebisarna sov ?

Berätta gärna. Jag skulle gärna vilja hamna i en liknande situation men behöver se lite hur det isåfall händer. Vem säger/gör vad? Do tell!
    Grattis, för övrigt!
  • Anonym (nyfiken)

Ja om vi inte ska diskutera de moraliska aspekterna så får du nog distrahera oss med detaljer. {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_innocent}

• Anonym (förvånad)

Hmmm...ok. Jag får väl bjuda på lite mer eftersom det tydligen efterfrågas. Ska jag vara helt ärlig var det en sån där situation som i efterhand känns otydlig...ungefär som att allt skedde i ett töcken. Det jag vet med säkerhet är att "Fia" tog initiativet efter att jag berättat att jag tycker det är upphetsande att läsa om andra kvinnors lesbiska upplevelser. Rent konkret så höll hon kvar min blick länge och böjde sig fram och kysste mig. Först förvåning från min sida, men jag fann mig väldigt snabbt och besvarade kyssen helhjärtat. Sen fortsatte det med smek utanpå kläderna som ganska snabbt övergick till smek under kläderna...helt enkellt grovhångel. "Fia" var även den som vågade gå "hela vägen" först genom att knäppa upp mina byxor och smyga in handen i trosorna. När hennes fingrar hittade rätt tog det inte lång stund för mig att komma i en underbar orgasm. Herregud...jag blir precis varm när jag skriver om det. Nåväl...efter det var isen bruten liksom och efter ytterligare en stunds smek och kyssar satt jag naken, framhasad på soffkanten med särade ben och "Fia" satt på knä på golvet och slickade mig. Och det hela utvecklades som sagt till en 69:a på vardagsrumsgolvet där jag låg överst. När vi både hade kommit låg vi och kramades och "Fia" (som tydligen gillar andra kvinnors bröst väldigt mycket...) smekte och slickade/sög på mina bröst som en härlig avslutning. Wow...att se det som hände på pränt gör mig galet kåt! Sorry om det blev för mycket detaljer nu, men det är inte helt enkelt att beskriva i mer konkreta ordalag utan att även ge detaljer...

• jfsebastian
    Anonym (förvånad) skrev 2010-01-27 13:09:44 följande:
    Hmmm...ok. Jag får väl bjuda på lite mer eftersom det tydligen efterfrågas. Ska jag vara helt ärlig var det en sån där situation som i efterhand känns otydlig...ungefär som att allt skedde i ett töcken. Det jag vet med säkerhet är att "Fia" tog initiativet efter att jag berättat att jag tycker det är upphetsande att läsa om andra kvinnors lesbiska upplevelser. Rent konkret så höll hon kvar min blick länge och böjde sig fram och kysste mig. Först förvåning från min sida, men jag fann mig väldigt snabbt och besvarade kyssen helhjärtat. Sen fortsatte det med smek utanpå kläderna som ganska snabbt övergick till smek under kläderna...helt enkellt grovhångel. "Fia" var även den som vågade gå "hela vägen" först genom att knäppa upp mina byxor och smyga in handen i trosorna. När hennes fingrar hittade rätt tog det inte lång stund för mig att komma i en underbar orgasm. Herregud...jag blir precis varm när jag skriver om det. Nåväl...efter det var isen bruten liksom och efter ytterligare en stunds smek och kyssar satt jag naken, framhasad på soffkanten med särade ben och "Fia" satt på knä på golvet och slickade mig. Och det hela utvecklades som sagt till en 69:a på vardagsrumsgolvet där jag låg överst. När vi både hade kommit låg vi och kramades och "Fia" (som tydligen gillar andra kvinnors bröst väldigt mycket...) smekte och slickade/sög på mina bröst som en härlig avslutning. Wow...att se det som hände på pränt gör mig galet kåt! Sorry om det blev för mycket detaljer nu, men det är inte helt enkelt att beskriva i mer konkreta ordalag utan att även ge detaljer...
    Kan aldrig bli för mycket detaljer om en så positiv upplevelse.
    Kul att den har effekt på dig även efteråt...
  • Anonym (nyfiken)
    Det var ju detaljer vi var ute efter {#lang_emotions_laughing}
  • Anonym (ev bi)
    Men oj, tack för den redogörelsen! Får nog ta bort "ev" i min tillfälliga signatur...
Svar på tråden Det hade jag aldrig trott!