• Svar på tråden Bästa moppen
  • dezibel

Enjos produkter är super! Kostar en slant men håller i evighet och är av bra kvalitet!

• mammamutilltre

Har en microfibermopp den är super!

• supersötasilversara

Vi har vileda mopp, den är skön att hålla, praktisk med ställbart handtag och enkelt att byta ut själva mopphuvudet - men jag tycker att mopphuvudet med "trasorna" är så tunn och ynklig. Man skrapar ofta i golvet med plastdelen på mopphuvudet.

Fungerar men är inte alls nöjd. Men har inte orkat leta efter något annat heller

• mammamutilltre
    mammamutilltre skrev 2010-01-26 21:58:58 följande:
    Har en microfibermopp den är super!
    Kan tillägga att det är en sådan platt mopp ,inte en sådan med trasor som hänger ,gillar inte den typen av mopp.
  • mammamutilltre
    Jennnyn skrev 2010-01-28 14:41:16 följande:
    Denna har vi Är supernöjda!
    Ja den är bra vi har den med och var flitig användare av den ända till vi fann microfiber moppen ;)
  • Jennnyn
    mammamutilltre skrev 2010-01-28 14:43:49 följande:
    Ja den är bra vi har den med och var flitig användare av den ända till vi fann microfiber moppen ;)
    Haha, kanske dags att byta upp sig till microfiber då Har du någon bild på hur den ser ut? alt länk
  • mammamutilltre
    Jennnyn skrev 2010-01-28 14:48:10 följande:
    Haha, kanske dags att byta upp sig till microfiber då Har du någon bild på hur den ser ut? alt länk
    Ja som du kanske förstått så är jag microfiber moppen ansikte utåt, äh skämmt åsido....ska se om jag kan hitta en bild eller länk till den...återkommer.
  • Gestilja

Microfiber mopp, den platta inte med moppen som har trasor som hänger.
    Använder även microfiber dukar till allt annat också.

Theo 070424 och Tyra 080505 och Ida 091130
  • J Anttila

Icas egna skona mopp. Helt suverän. Har haft vår i fem år.

ERIK Mammas lill hjärta
Svar på tråden Bästa moppen