Vilken ögonfärg är vackrast?
Är lite nyfiken på vad majoriteten tycker vad det gäller ögonfärg på kvinnor, män och barn.
Är lite nyfiken på vad majoriteten tycker vad det gäller ögonfärg på kvinnor, män och barn.
tog blå av den anledningen att jag tycker det är en vacker färg men jag tycker att ett par intensiva bruna ögon kan vara minst lika vackert.
Min man och mina barn har mörka ögon och det är så himla fint...
Isblå, som mina.
Skulle ha valt Stålgrå (som min dotter), men det alternativet fanns inte så jag valde blå.
Blåa alla gånger! <3
Ja, grå har du missat TS =). Men jag gillar isblå ögon, bruna kan oxå vara fint... Asch det är skitsvårt det där, det beror ju lite på personen i fråga oxå...
Gröna ögon är vackrast.
Nästan alla ögon är vackra, men ett par knallgröna ögon är häftigt! Eller riktigt starkt blå
Bruna. Jag är löjligt stolt över mina bruna ögon och när jag gick i skolan var jag ensam om att ha det i min klass vilket gjorde mig lite unik. Dessutom fick min son, till min stora glädje, också bruna ögon.
Knallgröna!
Bruna ögon är cokså fint, men det är ju den vanligaste färgen i världen och därför inte lika "häftig" som knallgröna "kattögon" tycker jag.
Brun =)
Blå ögon är så fint, min son har riktigt knallblå ögon så läckra. Min pappa hade isblå ögon så fint med.
Bruna ögon är vanligt och trist.
Blå som jag och min son!
Jag tycker att chokladbruna ögon är fantastiskt vackra. Men jag kan tänka mig att jag hade tyckt bäst om blå om jag hade haft bruna, man vill alltid ha det man inte har själv
Isblå! Har en killkompis med såå fina ögon!
Mörkblå