• MinNatalie

Vilken ögonfärg är vackrast?

Är lite nyfiken på vad majoriteten tycker vad det gäller ögonfärg på kvinnor, män och barn.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ögonfärg är vackrast?
  • prinsesstårtan

tog blå av den anledningen att jag tycker det är en vacker färg men jag tycker att ett par intensiva bruna ögon kan vara minst lika vackert.

offta passar man bäst i den färg man har.. skulle se konstigt ut med en jätte ljus person med jätte mörka ögon....
  • glasbubblan

Min man och mina barn har mörka ögon och det är så himla fint...

• Mandi74

Isblå, som mina.

Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Harley

Skulle ha valt Stålgrå (som min dotter), men det alternativet fanns inte så jag valde blå.

Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224 & lillebror i magen BF 100607
  • Miot

Ja, grå har du missat TS =). Men jag gillar isblå ögon, bruna kan oxå vara fint... Asch det är skitsvårt det där, det beror ju lite på personen i fråga oxå...

• Jag bryr mig inte vad ni tycker

Gröna ögon är vackrast.

• LyNxQ

Nästan alla ögon är vackra, men ett par knallgröna ögon är häftigt! Eller riktigt starkt blå

• Danitra

Bruna. Jag är löjligt stolt över mina bruna ögon och när jag gick i skolan var jag ensam om att ha det i min klass vilket gjorde mig lite unik. Dessutom fick min son, till min stora glädje, också bruna ögon.

• Indianica

Knallgröna!

Bruna ögon är cokså fint, men det är ju den vanligaste färgen i världen och därför inte lika "häftig" som knallgröna "kattögon" tycker jag.

• LindaJohansson81

Blå ögon är så fint, min son har riktigt knallblå ögon så läckra. Min pappa hade isblå ögon så fint med.

Bruna ögon är vanligt och trist.

• så mycket bättre

Jag tycker att chokladbruna ögon är fantastiskt vackra. Men jag kan tänka mig att jag hade tyckt bäst om blå om jag hade haft bruna, man vill alltid ha det man inte har själv

• så mycket bättre
    prinsesstårtan skrev 2010-01-26 15:50:43 följande:
    tog blå av den anledningen att jag tycker det är en vacker färg men jag tycker att ett par intensiva bruna ögon kan vara minst lika vackert. offta passar man bäst i den färg man har.. skulle se konstigt ut med en jätte ljus person med jätte mörka ögon....
    Fast jag tycker faktiskt att den vackraste kombinationen är just blont hår och bruna ögon! Det är inte särskilt vanligt men helt naturligt
  • Qaroliine

Isblå! Har en killkompis med såå fina ögon!

Svar på tråden Vilken ögonfärg är vackrast?