• nyfikengrön

Canada Goose jacka

Nnån som har nån erfarenhet av www.parkastore.com???? Såg att de sålde canada goose jackor där till extremt bra priser... är de fejk va?? HUR fejk isf?? Vad skiljer sig jackorna här åt från ÄKTA canada goose jackor.. vet ju att en jacka kan gå på 6000kr i affär i sverige.

• Svar på tråden Canada Goose jacka
  • Mj86

Jag köpte en som va fejk för 1500, om man åker till Kina eller Thailand så kostar den några hundra lappar, Dom är inte alls i speciellt bra kvalitet. Blir helt "slapp" och hängig efter ett tag ...

Köpte en äkta nu till vintern och man ser stor skillnad , tycker jag nu iaf : )
    Man känner framförallt skillnaden i kvaliten och i hur varm den är. Köpte den äkta begagnad för 3500: - . I butiken kostar dom som sagt runt 6000

Skillnaden som man kan se är pälsen, som är mycket större och finare på dom äkta. Sen går inte pälsen på äkta att ta bort, det gör dom på de som är "fejk".

På bilderna på sidan du skrev är det äkta jackor men frågan är om man får äkta när man skickar efter ...  Skulle ju vara kul att veta. Om det är äkta skulle jag nog beställa till nästa vinter : )

Men portot kanske är jätte dyrt...

Om du kikar på blocket så är 97% fejk och det ser man på pälsen om man jämför med tex en sån bild från hemsidan ...

Mvh Malin

• nyfikengrön
    Mj86 skrev 2010-01-27 07:47:24 följande:
    Jag köpte en som va fejk för 1500, om man åker till Kina eller Thailand så kostar den några hundra lappar, Dom är inte alls i speciellt bra kvalitet. Blir helt "slapp" och hängig efter ett tag ... Köpte en äkta nu till vintern och man ser stor skillnad , tycker jag nu iaf : ) Man känner framförallt skillnaden i kvaliten och i hur varm den är. Köpte den äkta begagnad för 3500: - . I butiken kostar dom som sagt runt 6000Skillnaden som man kan se är pälsen, som är mycket större och finare på dom äkta. Sen går inte pälsen på äkta att ta bort, det gör dom på de som är "fejk". På bilderna på sidan du skrev är det äkta jackor men frågan är om man får äkta när man skickar efter ...  Skulle ju vara kul att veta. Om det är äkta skulle jag nog beställa till nästa vinter : ) Men portot kanske är jätte dyrt... Om du kikar på blocket så är 97% fejk och det ser man på pälsen om man jämför med tex en sån bild från hemsidan ... Mvh Malin
    Tack för ditt svar!

Ja det återstår ju att se om de verkligen ÄR äkta när man får dem även om bilderna är på äkta jackor... isf kanske man kan returnera. skulle gärna vilja ha en goose jacka men det är ju såååååååååååå dyra att jag inte skulle ha råd att betala 6000kr för en, det är ju nästan en hel semesterresa för mig och min dotter och nåt som jag hellre lägger så mkt pengar på. Höll på o dö när jag betalade 1700kr för ett par vinterskor.. kändes hemskt

Nån mer som har koll på hur det är med denna butik?? Nån som beställt därifrån eller känner nån som gjort d??
  • Mj86

Ja det är väldigt mycket pengar, Jag har velat haft en jätte länge men känns lite väl mycket för mig att lägga ut 6000...

Jag hade turen att hitta en jätte fin på blocket och va snabb som sjutton att svara så fick köpa den .

Ja precis det kan man göra men kan ju kosta mycket, eftersom det inte verkar vara inom Sverige...  Ja det skulle vara intressant å veta om någon köpt därifrån : )

har sökt massor på internet men aldrig hittat på det där sidan faktiskt...

• Mj86

satt och kollade på sidan nu,  Den första svarta jackan ser pälsen INTE äkta ut... Om du jämför hur stor den är på den röda långa längst ner.... Den ser äkta ut

Svar på tråden Canada Goose jacka