• snartfaster

present till barnmorska

Vi har en jättebra barnmorska, det är verkligen roligt att gå dit, hon är jättetrevlig och positiv och förklarar saker på et tpedagogiskt sätt så att man verkligen förstår. Skulle vilja ge henne någon present eller tecken på uppskattning när vi "gått i mål", men vad?

några förslag?

• Svar på tråden present till barnmorska
  • Stor mamma

En fruktkorg till fikarummet kanske. De får väl inte ta emot personliga gåvor inom vården?  Har för mig någon sade det för något år sedan när jag ville skicka ner till min förlossnings BM

• Skapligt

Måste väl inte vara nåt jättespeciellt för att hon är barnmorska.

Blommor och en bild på er 3 kanske..
  • Champagne

Vilken fin överraskning till henne, hon kommer att bli glad för vad hon än får!

Även om man inte får ta emot något personligt, så kan du ju ge något att ha på sitt kontor". Tex "Omsorgens ängel"  Det finns många andra fina "änglar" där på den sidan.

• snartfaster

tack för era idéer och svar!

• LeLove

Min BM va supertoppen, och efter målgång, så fick hon blommor + ett fint kort jag hittade där jag klistrade in en bild på dottern på ena sidan och på den andra så skrev jag precis hur superdupermegagulligunderbar hon var och hur mycket jag uppskattade hennes stöd hela vägen =) Det uppskattades =) Bara tur för mig att jag får samma BM nu när jag ska på inskrivning om några veckor igen =) =)

Svar på tråden present till barnmorska