• Alucard

Rixfm >_<

Vet inte om jag är löjlig nu. Men igår satt jag och lyssna på Rixfm, och dom spelar I got a feeling och sen bara bryter mitt i låten >_<. Sen när dom spelar Aerosmiths låt som är med i Armageddon, så avbryter dom IGEN mitt i låten. Nån som vet varför? Vart så J*vla förbannad på det.

• Svar på tråden Rixfm >_<
  • Velour

Vet inte..kan vara så att de vill förhindra att man spelar in eller nåt...äh, dålig gissning..

Nej, det heter inte endå! Det heter ändå!
  • Dossen

vad säger dem då vid brytningen?
    maila o klaga.

• Alucard
    Dossen skrev 2010-01-29 20:12:10 följande:
    vad säger dem då vid brytningen?maila o klaga.
    Dom säger inget alls, dom bara spelar en annan då
  • Drakenberg

Kan tänka mig att det har med reklamen att göra. För att den ska komma in en viss tid så väljer de att börja spela en låt istället för att det ska vara tyst i en minut och på så sätt få till det tidsmässigt.

• Koloraturell

*kazzza, mmmbop!* Rix FM Bä-ä-ä-ä-st mus-i-i-i-k just nu! Rix eff Ääääm! *schwopp* Ny och fräsch musik med Beyonce alldeles strax *karlssons grävmaskiner och elon och elgiganten och telia och surfport och reklamx12* schwizzz, kzzz, pang pang* Beyonces låt... (minus intro och sista versen då) *kaaaazaaam!* reklam....

• Koloraturell

Och till sist: Huvudvärken och tinnitusen.

• Blitz

Det händer ofta att det blir en annan låt när vi lyssnar i bilen. Det beror på att vi åker mellan 2 olika frekvenser..  Ena frekvensen kommer från Södertälje tror jag o den andra från sthlm. Tror inte de e radiostationen som medvetet gör så.. UTan handlar helt enkelt om varifrån radiovågorna kommer {#lang_emotions_smile}

• Working Dad
    Blitz skrev 2010-02-03 01:30:14 följande:
    Det händer ofta att det blir en annan låt när vi lyssnar i bilen. Det beror på att vi åker mellan 2 olika frekvenser..  Ena frekvensen kommer från Södertälje tror jag o den andra från sthlm. Tror inte de e radiostationen som medvetet gör så.. UTan handlar helt enkelt om varifrån radiovågorna kommer
    Ja det stämmer, är säkert det problemet som dök upp.

Den hoppar mellan olika frekvenser och då blir det olika låtar...
    Jag tittar på satellit-TV via datorn hdkanaler.com
Svar på tråden Rixfm >_<