Bra ansiktsrengöring för ett hyfsat pris...Tips tack
skulle vilja ha lite tips på bra ansiktsrengöring.
Har rätt normalhud,kanske lite åt det feta på vissa ställen men annars normal.
skulle vilja ha lite tips på bra ansiktsrengöring.
Har rätt normalhud,kanske lite åt det feta på vissa ställen men annars normal.
Åhléns egna är SUPERbra, älskar den! Kostar runt 50-lappen och räcker nog ett par månader!
Glömde säga..den är så bra, både för hur själva krämen är, men även för att det är en pump, så den är behändig! =)
Inga fler tips??
Apoteket har, Cliniderm heter den. Går loss på typ 100 spänn. Också pumpflaska. Jättebra budgetvariant är det. :D
Jag tycker att Cliniques flytande tvål är budget, kostar på webben 165:- och räcker för mig lätt i 6-7 månader.
www.glossme.se/Ansikte/Rengoring-Ansiktsvatten-f/Liquid-Facial-Soap-Extra-Mild.htm
eller
www.donnabeauty.se/clinique_liquid-facial-soap-extra-mild-200ml.html
Donna Beauty har billigare frakt tror jag. Observera att länkarna går till Extra mild tvålen för torr hy, har du inte torr hy ska du ha nån av de andra :)
Jag föredrar Kanebos produkter. De är milda även dom som har exsem kan ha dem. Dessutom känns de lyxiga. De går snabbt in i huden utan att man känner sig kladdig.
Fråga efter prover innan du köper. Och testa själv vad du tycker
Manna
Jag köper weledas ansiktsprodukter på hälsokost, det känns bra att köpa grejer utan onödiga kemikalier.
www.yves-rocher.se/control/product/~category_id=1052/~pcategory=1000/~product_id=39552