• san0

Kan någon tipsa om en bra sierska?

Jag har en hel del problem med hälsan just nu, och det känns bara som att jag inte kommer någon vart!

Jag letar efter en riktigt bra sierska som man kan kontakta via mail och därigenom ställa sina frågor.

Är det någon som gjort detta, vem har du kontaktat och stämde svaren överens med verkligheten?

• Svar på tråden Kan någon tipsa om en bra sierska?
  • MeandHim

Min mamma Hon håller på lite som medium men vet inte om hon kan via mail....

• Momin

På tal om att kvittera ut en miljon borde ju Terry från "Det okända" göra det.. han är klockren!

• Momin

Ja jag glömde ju att smileys = ironi.

Nämen ärligt. Helt märkligt att ingen av de begåvade medierna kvitterat u.. nä vänta nu ;)
    Dom blir ju rika på att blåsa folk så den där miljonen är ju ganska futtig för dem!

Nä det var inte det tråden skulle handla om! svar: googla

• Kojbe

Varför de inte kvitterar ut är väl därför att med deras *talang* följer ansvar och respekt.
    Jag vet inte hur många ggr jag fått förklarat att man ska inte dra nytta av de saker man får veta el låta det styra ens handlingar så kanske det är därför de väljer respektera det? El så är de bara mediala och kan se saker för/åt andra men inte sig själv? Jag vet inte men jag tycker rent logiskt det borde vara så.

Har varit hos några sierskor och de har haft rätt i det stora hela om vad som hade hänt i mitt liv och vissa saker som skulle hända. Nog kan jag väl erkänna vissa saker kanske trots allt hände pga det fanns i det undermedvetna att sierskan hade sagt det skulle hända. Men isf ser jag det som positivt ändå för de jag varit hos koncentrerar sig på de positiva saker som ska och kommer hända och det är ju inget fel i det tycker jag att man får lite skjuts på vägen till lite *lycka*.

Känner inte till nåon bra sierska som inte har flera ÅRS! kö längre men är nyfiken på om det finns i närheten här.
    Vet aldrig när behovet av vägledning faller på igen....

• kokostoppen

hur kan man veta ibland att en viss person ska ringa just då? Eller att sitt barn ska bli sjuk det närmsta dygnet utan några symtom innan ? vad är allt sånt då? förklara jag lyssnar gärna  Har det aldrig någonsin hänt dig Rfranklin att du "känt på dig någonting?

• kokostoppen
    kokostoppen skrev 2010-02-10 08:46:58 följande:
    hur kan man veta ibland att en viss person ska ringa just då? Eller att sitt barn ska bli sjuk det närmsta dygnet utan några symtom innan ? vad är allt sånt då? förklara jag lyssnar gärna  Har det aldrig någonsin hänt dig Rfranklin att du "känt på dig någonting?
    alltså kännt på dig något som du inte borde kunna veta innan, som sen stämde?
Svar på tråden Kan någon tipsa om en bra sierska?